    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT Fundusze powiernicze
    Date: Tue, 21 Apr 2015 18:39:55 +0200

    <s...@g...com> e...@g...co

    : Oczywiście że byłoby zdecydowanie lepiej.

    Im szybciej ludziska zmądrzeją, tym dla nich lepiej.
    [jednak z innej strony patrząc... hieny po stracie
    nie odpuszczą, ale będą szukały nowych możliwości
    ,,pomagania'' zbolałej ludzkości...]

    : Problem tylko jest jeden: Po co miałbym zatrudniać fachowców
    : do zarządzania moimi pieniędzmi.
    : Skoro jak przychodzi co do czego to i tak muszę robić wszystko sam ;)

    Nie sam, ale razem z nami! :)

    Ja dzięki Grupie zarobiłem tak dużo, że aż płakać chcę, gdy pomyślę
    o tym, ile mógłbym zarobić, gdybym trafił tutaj wcześniej!!!

    I przy okazji składam podziękowanie Sygmie -- bo to jej chamstwu
    zawdzięczam wejście na Grupę. Sygma ma u mnie duuuży plus!!!

    Obecnie czekam na kolejna kredytówkę -- IMO długo czekam!
    Ubiegłoroczną już zamknąłem i otworzyłem od razu kolejną,
    ale tym razem jakoś inaczej. (niezupełnie to ta sama instytucja)

    Bon ubiegłoroczny skasowałem zyskownie, obecnie mam także dostać
    bon na 100 pln, ale inne są koszty pozyskania. W ubroku było 19 pln
    opłaty chyba rocznej brane z góry, teraz jest jakieś ubezpieczenie.
    (ponoć tylko 2.50 pln)

    -=-

    Dzięki Grupie dużo zarobiłem, dużo zaoszczędziłem i dużo uchroniłem
    przed stratami u takich jak Plichta.

    Bogu niech będą dzięki za pomoc Grupy. :)

    -=-

    Inne grupy dyskusyjne też są dla mnie zyskiem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'