    From: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OSTRZEŻENIE - przenoszenie kredytu do mBanku
    Date: Fri, 12 Sep 2003 12:21:48 +0200

    Tomasz Staszewski dnia 2003-09-12 11:30 napisał(a) co następuje:

    > Jedyne co mogę polecić to dokładne i namolne wypytywanie się o potrzebne
    > dokumenty podczas pierwszej rozmowy oraz zapisanie jej daty, godziny i
    > nazwiska mLinki(/a). Jak się potem zaczynają schody to powołać się na tę
    > rozmowę. U mojego Szefa pomogło. Odczepili się i przeprosili. Kredyt
    > szczęśliwie przeniósł.

    Heh, w Multi jest BARDZO podobnie. Pytałem namolnie i dokładnie o
    dokumenty, a żadna MultiLinka nie odpowiedziała, iż do przeniesienia
    kredytu odnawialnego z Pekao (i zwiększenia limitu na podstawie
    6-miesięcznego wyciągu z rachunku, za który musiałem rzecz jasna
    zapłacić) potrzebują kopię książeczki wojskowej, rzecz jasna z
    przeniesieniem do rezerwy. Dopiero podczas rozmowy, w trakcie której
    umawiałem się na podpisanie umowy w oddziale, pani poinformowała mnie,
    że jest taki wymóg. Ja go nie spełniam. Niestety, nie zapisałem ani dat,
    ani godzin ani nazwisk linek, więc moja reklamacja nie została
    rozpatrzona pozytywnie.

    Marek