  • 21. Data: 2004-02-25 10:03:31
    Temat: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/25/2004 4:39 AM, poilkj wrote:

    [...]
    > Skoro to nie twoje do odeślij / zadzwoń i powiedz, że doszły do ciebie, a
    > potem zniszcz / zniszcz bez dzwonienia,
    > Zrób cokolwiek, za co ktoś mógłby ci być wdzięczny.
    > Zachowuj się jak człowiek.

    Niszczenie dowodu, że ma sie rację nie jest rozsądne.

    Pzdr: Catbert

  • 22. Data: 2004-02-25 10:12:52
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c1hror$39n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wojtek, ja Cie bardzo przepraszam, ja rozumiem zdenerwowanie...
    > ale _otworzyla_....
    > ...otwarla, to juz wspomniana wczesniej Halina, miesny o poranku :)

    Daruj, zobacz godzinę. :-)

    Poza tym właśnie uzyskałem najnowsze informacje. Na szczęście pomyłka była
    jednostkowa - znaczy ja mam dokumenty tej osoby, ta osoba ma moje dokumenty.
    Osoba ta przesyła dokumenty kurierem do banku, ja też wyślę [oczywiście na
    koszt banku]. Oprócz tego sprawa nie zostanie 'zatuszowana' tak po prostu,
    gdyż otrzymamy wyjaśnienia w formie pisemnej.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 23. Data: 2004-02-25 10:31:36
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    > koszt banku]. Oprócz tego sprawa nie zostanie 'zatuszowana' tak po prostu,
    > gdyż otrzymamy wyjaśnienia w formie pisemnej.

    Walcz o długopis i breloczek!!!

    ;))) BP NNMSP :) po ostatnich listach
    KK

  • 24. Data: 2004-02-25 10:42:28
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Walcz o długopis i breloczek!!!
    >
    > ;))) BP NNMSP :) po ostatnich listach

    Yeah! I koszulkę, i koszulkę! ;) Mogliby też jakiegoś Volkswagena rzucić. ;)

    Ale naprawdę cieszę się, że papierzyska nie pomieszały się bardziej i że
    dane są bezpieczne. Potwierdziła to ta osoba, której dokumenty mam ja.
    Bo gdyby coś z tego wyszło niedobrego, to nie wiem, co ja zrobiłbym bankowi,
    i co moja mama mnie, że namówiłem ją na VWBD. ;-)
    I tak już krzywo patrzy, co to za dziwactwo - tydzień trzeba czekać na
    telefon, na dokumenty prawie dwa tygodnie... do tego nie swoje. :-)

    Będzie cieżko ją namówić do przelania osadów z różnych innych rachunków do
    VWBD. :-)

    Z pozdrowieniami dla VWBD, jednak zareagowali szybko i zdecydowanie.

  • 25. Data: 2004-02-25 10:47:41
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "$$Szalony_Kapelusznik$$", używający adresu
    <s...@w...pl>
    napisał:

    > Wojtek, ja Cie bardzo przepraszam, ja rozumiem zdenerwowanie...
    > ale _otworzyla_....
    > ...otwarla, to juz wspomniana wczesniej Halina, miesny o poranku :)

    Radze siegnac po jakies grubsze wydania Slownika Jezyka Polskiego, najlepiej
    takie w twardej okladce. Czasownik _otwarla_ jest jak najbardziej poprawny
    choc, mozna juz powiedziec, archaiczny. Nie mozna jednak negowac jego
    poprawnosci tylko przez to, ze jego nowsza forma (logiczniejsza) _otworzyla_
    brzmi lepiej dla ucha.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 26. Data: 2004-02-25 10:57:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> wrote:
    > Opisywanie tego w gazetach niebardzo mnie podnieca, prokuratura - jak
    > już pisałem - też nie za bardzo.

    Tak sobie czytam i mysle, ze gdyby za kazdy zle dostarczony wazny list moj
    listonosz dostawal jeden dzien paki to najblizszy rok ;) posiedzialoby sobie
    w odosobnieniu.
    Nawet nie macie pojecia ile roznych listow dostawalem do swojej skrzynki. Po
    awanturach dostaja je tylko sasiedzi - bo widze jak zostawiaja przerozne
    przesylki z bankow, urzedow itp. Swego czasu sam odnosililem - ale stracilem
    cierpliwosc. a pier**** poczta nie zareagowala i pomimo kilkakrotnych
    monitow nie zainstalowano skrzynki do zwrotow - a wystarczylo tylko
    zamontowac specjalne drzwiczki.
    W VW Banku teraz po prostu sie nie wyrabiaja i dlatego mogla zdazyc sie ta
    wpadka.. Swiadczy zle, ale bez przesady juz...

  • 27. Data: 2004-02-25 10:58:15
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c1hu6e$2i8$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Wojciech Nawara z adresu <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>
    napisał(a):

    > Ale naprawdę cieszę się, że papierzyska nie pomieszały się bardziej i
    > że dane są bezpieczne. Potwierdziła to ta osoba, której dokumenty mam

    Już nie chciałem nic mieszać, bo mogłem wykrakać, ale prawdopodobieństwo
    poważniejszego poplątania dokumentów, jak to sugerował Zdzisław bodajże,
    bylo tak małe, że prawie nieprawdopodobne. Najbardziej oczywista była
    zamiana kopert. Wiesz, ile pracy trzeba by włożyć, żeby panu A wysłać
    dokumenty pana B, panu B pana C, panu C pana D itd? I się przy tym nie
    pomylić ;-)

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 28. Data: 2004-02-25 11:07:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1hu6e$2i8$1@news.onet.pl...

    > Yeah! I koszulkę, i koszulkę! ;) Mogliby też jakiegoś Volkswagena rzucić.
    ;)

    Pomysl tez o kubku z logiem VW :-) <lol>

    --
    JaKi

  • 29. Data: 2004-02-25 11:12:48
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    napisał w wiadomości news:c1hv2n$1ir$1@news.onet.pl...

> [...]
    > cierpliwosc. a pier**** poczta nie zareagowala i pomimo kilkakrotnych
    > monitow nie zainstalowano skrzynki do zwrotow - a wystarczylo tylko

    A mój listonosz jakoś pracuje... perfekcyjnie... Nigdy mu się nie zdarzają
    pomyłki, serio! :-)
    Chyba, że jakiś bardzo niewielki promil... A nosi tych przesyłek do mnie, oj
    nosi. :-)

    > W VW Banku teraz po prostu sie nie wyrabiaja i dlatego mogla zdazyc sie ta
    > wpadka.. Swiadczy zle, ale bez przesady juz...

    Też dlatego nie będę nic więcej robić. Sprawa wyjaśniona, odeślę i w
    porządku. Choć nie ukrywam, że początkowo bardzo mnie poddenerwowali, tym
    bardziej, że byłem już zły wcześniej. ;) O 1 w nocy dokopywałem się do
    zasypanego i zamarzniętego garażu w minus 10 stopni. Po przyjściu do domu
    patrzę, a tu list z VWBD z innymi dokumentami. Jak się tu nie wkurzyć ? ;-))

  • 30. Data: 2004-02-25 11:39:11
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Michał 'Amra' Macierzyński dnia 2004-02-25 11:57 napisał(a) co następuje:

    > Tak sobie czytam i mysle, ze gdyby za kazdy zle dostarczony wazny list moj
    > listonosz dostawal jeden dzien paki to najblizszy rok ;) posiedzialoby sobie
    > w odosobnieniu.

    To tak jak i mój :)

> [...]
    > cierpliwosc. a pier**** poczta nie zareagowala i pomimo kilkakrotnych
    > monitow nie zainstalowano skrzynki do zwrotow - a wystarczylo tylko

    Mam dokładnie taką samą sytuację, a nawet gorszą, bo awantury nic nie
    pomogły ;-) i nadal dostaję czyjeś listy. Nie pomogły również reklamacje
    składane w RUP (mimo że dostałem taki ładny liścik "Sprawa służbowa" z
    przeprosinami i zapewnieniem o pouczeniu listonosza itd.). Żeby nie było
    tak bardzo OT, swoją kartę z mBanku dostałem od sąsiada mieszkającego po
    drugiej stronie ulicy...

    Marek