  • Data: 2004-02-28 18:57:41
    Temat: Re: OPAMIĘTAJCIE SIĘ
    Od: "mirek" <miroslaw@REMOVE_NO_SPAMbci.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3744.0000011b.40409a13@newsgate.onet.pl...
    > Ludzie na litość boską opamiętajcie się. Mam dość czytania na tym forum
    > biadolenia na temat mbanku i vw. Banki z natury swojej są nastawione na
    zysk
    > więc wprowadzanie opłat nie powinno nikogo dziwić. Niektóre osoby na forum

    ROTFEL !!! a pamiętam takie czasu że jeden bank sie reklamowal, ze ma
    darmowe to i tamto i jeszcze nie ma marmuru.
    kto sieje wiatr to zbiera burze ot i tyle. a może ktoś zamarzył o marmurku
    :-))))

    jak zaczynal mbank, to był przełomem w opłatach. wtedy wszyscy się dziwi, ze
    można nie płacić za przelewy i ze bank zarabia na czymś innym. okazalo się
    ze mozna, dzieki temu wiele banków nie pobiera teraz kasy za przelewy
    elektroniczne. nie widze wiec powodu dlaczego teraz ktos ma sie nie dziwi ze
    płacić trzeba - nieważne ile 50 gr. czy 99 gr. bo dzisiaj masz 50 gr a jutro
    5 zł. jeszcze chwila i mbank zostanie zwyczajnym bankiem :-( bez polotu :-).

    mirek