  • Data: 2019-04-28 11:56:00
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 00:56:33 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Długo czekać nie trzeba było żeby się okazało ze rację miałem
    > Schetyna z Lisem nakazali póki co strajk zakończyć więc Pan Broniarz zakończył
    > Znaczy wstrzymał żeby jesienią przed wyborami znowu zamieszanie robić
    > Tak niepolitycznie dla dobra nauczycieli;)

    Nie wiem kto tam decyzje podjal, ale:
    -blokowanie maturzystow moze byc zle odebrane przez spoleczenstwo,
    -rzad sobie z tym jakos poradzi ... juz sobie poradzil,
    -przez kolejne 2 miesiace nauczyciele nie beda nikogo obchodzili,

    Wiec najrozsadniejsze to strajk przerwac, wziac pieniadze za wakacje,
    i od wrzesnia wznowic, albo przed wyborami, pokazujac dodatkowo, ze
    rzad przez 2 miesiace nic nie zrobil, na swinie pieniadze ma, a na
    nauczycieli nie ma :-)

    Co prawda ... po wakacjach przybedzie absolwentow, ale moze ich
    zwiazek przekona, zeby domagali sie duzo na starcie, bo potem nie
    dostana :-)

    J.