  • Data: 2019-04-18 15:23:15
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-04-18, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    [...]

    > 22h godziny tygodniowo pochłania? ...litości... pomijam już takie detale,
    > że jak w szkole jest kilku nauczycieli od jednego przedmiotu to mogą wespół
    > zespół odwalić tę robotę kilka razy szybciej dzieląc się materiałami, taki
    > swoisty open source.

    Nie wiem czy to będzie dokładnie 22, 23, 25, czy 10, 5, 15.
    Rzecz w tym, że w tym czasie nie znajdzie innej pracy "na pełny etat"
    za godne pieniądze.

    A skoro tak, to:

    * albo będą zarabiać na tyle, by nie musieć dorabiać (i nieistotne czy za 18,
    czy 22, czy 30 godzin "pensum")
    * albo będą musieli dorabiać, co efektywmnie zmniejszy jakość usług świadczonych
    w źródle głównym

    I serio, wszelkie próby udowadniania że przecież "na godzinę zarabaiają w chuj"
    nie jest rozwiązaniem problemu.

    Jak Ci dam stawkę 250 zł za 1 godzinę machania polską flagą na tarasie Empire
    State Bulding, osobiście, w każdą środę od godziny 14:00 do 15:00 czasu
    lokalnego, z zastrzeżeniem że czas poświęcony na przelot jest niepłatny (sam
    przelot też we własnym zakresie), nocleg też, to też będziesz zadowolony
    że masz "super stawkę 250 zł / h?

    Skoro nauczyciele uważają że zarabiają za mało (albo zarabiają tyle samo, ale
    np. muszą więcej wydawać), to mają prawo protestować w tym zakresie i nikomu
    nic do tego.

    > Czyli Chrobrego nie koronowali w 1025 roku,

    Zdaje się że Łokietek wyleciał:
    http://www.edziecko.pl/Junior/7,160035,24536503,ojci
    ec-przejrzal-podrecznik-do-historii-z-podstawowki-z-
    nonszalancja.html

    > a pierwiastek kwadratowy z 9 już nie wynosi 3? Nie popadajmy w ślepe uliczki.

    Ale nie o tym mówi podstawa programowa, tylko o tym co ma opanować
    w danym roku uczeń. A to się może dowolnie zmieniać.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com