  • Data: 2019-04-16 18:21:04
    Temat: Re: OFE - decydujące starcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cb5f9d1$0$528$6...@n...neostrada.
    pl...
    >A najlepszy jest ten płatny urlop na poratowanie zdrowia.
    >Ależ by mi się przydał ;-)

    Idziesz do lekarza i jesli nalezy sie zwolnienie, to dostaniesz :-)

    >Swoją drogą. Dowiedziałem się o nim niedawno. Sprytnie to było
    >ukrywane/przemilczane czy to wymysł ekipy Tuska?

    O ile pamietam to bardzo stary przepis.

    W pierwszej wersji z 1982 juz byl
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19820030019

    i w 1972
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19720160114

    Widac komuna dbala o nauczycieli, a Kaczynski postanowil zerwac te
    komusze przywileje :-)

    >PS. Jak słusznie zauważył dzisiaj Jan Wróble w tok fm że zmieniło się
    >postrzeganie mejstrimu dla protestów strajkowych.
    >A jak się zmieniło postrzeganie skostniałego reliktu PRLu czyli ZNP.
    >Toż to prawie obrońcy demokracji tacy jak sędziowie ;-)

    Czy takiego skostnialego ... w 1980 tez protestowali ...

    J.