  • 11. Data: 2011-03-16 19:52:29
    Temat: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:ilr4d5$4fo$1@news.onet.pl...

    > To z Tobą były te dyskusje o KGH i udowadnianie z AT że nie da sie niżej
    > 80, 60, 40 itd?
    > Jasne:)

    z AF i jednego guzika w sofcie, cos takiego kojarze

  • 12. Data: 2011-03-16 20:06:42
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message

    > Załóżmy taką sobie głupotkę: OFE znajduja kupców na swoje aktywa i
    > wypłacają wszystkim te 50000zł, które mniej wiecej każdy tam zgromadził?
    > Co
    > by się stało? Nagle ludziom podniosłaby sie "stopa". Do tego żadna władza
    > nigdy nie przyłoży ręki. "Bogactwo" dla wszystkich? A fee! Zeby nie
    > powiedzieć ofeee!
    > Przerabialiśmy już 100mln Walęsy w postaci NFI. Teraz mamy powtórkę z
    > rozrywki tylko pieniądze 5 razy wieksze.

    wystarczyłoby zrobić obowiązkowe IKE z poziomem składki jak dotychczas OFE,
    przelać tam kazdemy te "jednostki" w postaci konkretnych aktywów bez
    możliwosci ich wypłaty z tego konta do czasu emerytury a następnie każdy
    może sobie juz samemu "zarządzać" i pobierać "prowizje" od siebie. Jak komuś
    sie nie chce to może dać w zarządzanie byłym OFE.
    Jak baran to niech płaci za to zarządzanie itd. Reszta może zarządzać
    samodzielnie albo przez inne twory.
    Przynajmniej ci co chcą sie wyedukują i bedą inwestować samodzielnie.

    george

  • 13. Data: 2011-03-16 20:09:17
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 20:52:03 +0100, skippy napisał(a):

    > To z Tobą były te dyskusje o KGH i udowadnianie z AT że nie da sie niżej 80,
    > 60, 40 itd?
    > Jasne:)

    Ze mną ty sklerozo ;) O AT to sie nie wypowiadam, bo sie sprawdziła jak
    cholera. Z 80 na 170 a po drodze 60 kiedy sprzedałem. Nigdy ci tego nie
    daruję ;)

  • 14. Data: 2011-03-16 20:13:21
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > samodzielnie albo przez inne twory.
    > Przynajmniej ci co chcą sie wyedukują i bedą inwestować samodzielnie.

    chodzi o coś a'la 401K w usiech. Od razu by sie ofekom wyniki poprawiły i
    koszty zarządzania by spadły dziwnym trafem...

    george

  • 15. Data: 2011-03-16 20:14:36
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Ze mną ty sklerozo ;) O AT to sie nie wypowiadam, bo sie sprawdziła jak
    > cholera. Z 80 na 170 a po drodze 60 kiedy sprzedałem. Nigdy ci tego nie
    > daruję ;)

    Poprawiłem się. AT to było przejęzyczenie:)

  • 16. Data: 2011-03-16 20:15:16
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 21:06:42 +0100, george napisał(a):

> [...]
    > samodzielnie albo przez inne twory.
    > Przynajmniej ci co chcą sie wyedukują i bedą inwestować samodzielnie.

    Jest to propozycja niewatpliwie sensowna ale żadna władza nie uwłaszczy
    wszystkich Polaków. Uwłaszcza się wybrańców. Co by to było jakby nagle byle
    ćwok dostał 50000 nawet w papierach. A nie daj Boże by się jeszcze
    wyedukował? A kysz... uchowaj nas panie!

  • 17. Data: 2011-03-16 20:18:09
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > samodzielnie albo przez inne twory.
    > Przynajmniej ci co chcą sie wyedukują i bedą inwestować samodzielnie.

    Ta, jest 158 sposóbów tylko MUSI zostać ten, gdzie kroją chore prowizje.
    Widzę że szczególnie LSD prymuje w takim podejściu.

    No ale po takich kwiatkach to mnie nie dziwi:

    "Spółka-córka Belki "
    http://hotnews.pl/artpolska-1261.html

  • 18. Data: 2011-03-16 20:26:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > byle
    > ćwok dostał 50000 nawet w papierach. A nie daj Boże by się jeszcze
    > wyedukował? A kysz... uchowaj nas panie!

    prawda :(
    takich trudno kontrolować, a do tego aby ludziska uzyskały poziom
    "wykształcenia" ekonomicznego nabytego w drodze własnych doświadczeń to juz
    nikt nie dopusci. A juz napewno jakies IMF'y i World Banki.

    pozostaje rada totusa, zminimalizowac datki i zapomniec.

    george

  • 19. Data: 2011-03-16 21:16:09
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > pozostaje rada totusa, zminimalizowac datki i zapomniec.

    tzn chodzi Ci o minimalizację w płaceniu, a nie oczekiwanie ze państwo je
    zminimalizuje?

  • 20. Data: 2011-03-16 21:25:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ilr9aq$rce$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > tzn chodzi Ci o minimalizację w płaceniu, a nie oczekiwanie ze państwo je
    > zminimalizuje?

    :), chodzi mi oczywiscie o moje datki.

    to druga "minimalizacja" jest pewna w stosunku do moich "korzysci /
    emerytury"

    george