  • 1. Data: 2011-03-16 15:35:17
    Temat: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Od: root <r...@v...pl>

    1. Jak to jest, że głownym motywem likwidacji OFE jest zadłużanie państwa a
    w tym samym czasie KRUS jest nie do ruszenia

    2. Skoro wszyscy widza ze OFE jest takie złe i nikt go nie chce, co
    powstrzymuje rząd od dania ludziom wyboru: płać se ile chcesz na OFE i ile
    chcesz na ZUS. Przecież wszyscy i tak wybiorą ZUS i rak się sam zlikwiduje.

    3. Co powstrzymuje rząd od likwidacji OFE i przekazania kapitału na IKE
    każdego z uczestników. Byłoby to najuczciwsze: "co uzbierałeś jest Twoje i
    nikt ci do portfela nie będzie zaglądał". W ko0ncu OFE to fundusze.
    Konwersja jednostek OFE na jednostki funduszu nie jest chyba operacją,
    która jest zbyt skomplikowana. W celu zapobieżenia gwałtownej wyprzedaży
    można nałożyć tymczasowe ograniczenia w umarzaniu jednostek.

    4. Dlaczego rząd, w swoim projekcie nie zmniejsza prowizji OFE a wprowadza
    jakieś bzdurny zakaz akwizycji.

  • 2. Data: 2011-03-16 16:06:17
    Temat: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Od: "G W" <g...@W...gazeta.pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > 1. Jak to jest, że głownym motywem likwidacji OFE jest zadłużanie państwa a
    > w tym samym czasie KRUS jest nie do ruszenia

    Polityka, PSL, wybory i kłonice

> [...]
    > powstrzymuje rząd od dania ludziom wyboru: płać se ile chcesz na OFE i ile
    > chcesz na ZUS. Przecież wszyscy i tak wybiorą ZUS i rak się sam

    IMF, bank swiatowy itp

> [...]
    > która jest zbyt skomplikowana. W celu zapobieżenia gwałtownej wyprzedaży
    > można nałożyć tymczasowe ograniczenia w umarzaniu jednostek.

    IMF, za mało długu bedziemy generować aby utryzmać darmozjadow / banki

    > 4. Dlaczego rząd, w swoim projekcie nie zmniejsza prowizji OFE a wprowadza
    > jakieś bzdurny zakaz akwizycji.

    igrzyska,

    george

  • 3. Data: 2011-03-16 18:42:17
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    "niezależni" eksperci właśnie zaproponowali, aby ZAMIAST odbierać prowizję
    OFE - ciąć wydatki socjalne.

  • 4. Data: 2011-03-16 18:49:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ilr0aa$i5m$1@news.onet.pl...
    > "niezależni" eksperci właśnie zaproponowali, aby ZAMIAST odbierać prowizję
    > OFE - ciąć wydatki socjalne.

    słyszałem to... nóż mi sie w kieszeni otwiera.
    Jestem za tym aby ciąć oba jednocześnie ale nigdy w zamian.
    Słyszałem również aby podnieść składkę rentową ( którą PIS obniżył ) aby
    tylko OFE zostawić w spokoju.
    Masakra. Chciałem tylko jeszcze dodac że składka rentowa = cały podatek PIT
    + coś tam ekstra.

    george

  • 5. Data: 2011-03-16 19:27:18
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 19:49:34 +0100, george napisał(a):

> [...]
    > tylko OFE zostawić w spokoju.
    > Masakra. Chciałem tylko jeszcze dodac że składka rentowa = cały podatek PIT

    Sam widzisz. Tak właśnie chcą wycinać tego "raka". To jest dopiero
    demagogia. OFE i reklamy fundów przy tym wysiadają.
    P.S
    Chyba bedzie trzeba isc za rada totusa i olac to wszystko

  • 6. Data: 2011-03-16 19:28:52
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Sam widzisz. Tak właśnie chcą wycinać tego "raka". To jest dopiero
    > demagogia. OFE i reklamy fundów przy tym wysiadają.

    Nic nie wysiada, przeczytaj art w Angorze to zrozumiesz.

    > P.S
    > Chyba bedzie trzeba isc za rada totusa i olac to wszystko

    Tak, zostaw już te naganianie na OFE w spokoju.

  • 7. Data: 2011-03-16 19:37:55
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]
    > tylko OFE zostawić w spokoju.
    > Masakra. Chciałem tylko jeszcze dodac że składka rentowa = cały podatek PIT

    Załóżmy taką sobie głupotkę: OFE znajduja kupców na swoje aktywa i
    wypłacają wszystkim te 50000zł, które mniej wiecej każdy tam zgromadził? Co
    by się stało? Nagle ludziom podniosłaby sie "stopa". Do tego żadna władza
    nigdy nie przyłoży ręki. "Bogactwo" dla wszystkich? A fee! Zeby nie
    powiedzieć ofeee!
    Przerabialiśmy już 100mln Walęsy w postaci NFI. Teraz mamy powtórkę z
    rozrywki tylko pieniądze 5 razy wieksze.

  • 8. Data: 2011-03-16 19:41:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 20:28:52 +0100, skippy napisał(a):

    > Nic nie wysiada, przeczytaj art w Angorze to zrozumiesz.

    > Tak, zostaw już te naganianie na OFE w spokoju.

    Ty masz w mózgu tylko "naganianie". w 2008 ostarżałęs mnie o naganianie na
    KGH teraz na OFE. Pitolisz jakby cie Macierewicz zaraził ;)

  • 9. Data: 2011-03-16 19:48:46
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Ty masz w mózgu tylko "naganianie". w 2008 ostarżałęs mnie o naganianie na
    > KGH teraz na OFE.

    Pisałem przy 40 że jest możliwe 20
    nic więcej

    > Pitolisz jakby cie Macierewicz zaraził ;)

    Oby nie rysami:)

  • 10. Data: 2011-03-16 19:52:03
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Ty masz w mózgu tylko "naganianie". w 2008 ostarżałęs mnie o naganianie na
    > KGH teraz na OFE. Pitolisz jakby cie Macierewicz zaraził ;)

    To z Tobą były te dyskusje o KGH i udowadnianie z AT że nie da sie niżej 80,
    60, 40 itd?
    Jasne:)