  • 71. Data: 2011-03-19 20:33:58
    Temat: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 21:04:23 +0100, skippy napisał(a):

    > jeśli uwierzyłeś, że ktoś o Twoje pieniądze zadba bardziej niż ty sam, to
    > nalezysz do dziwacznego grona ludzi działających bezsensownie

    Ulżyj sobie: tani sprzedawczyk, frajer, człowiek działający bezsensownie,
    co jeszcze potrafisz wymyślić?

  • 72. Data: 2011-03-20 21:48:39
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    "Pokusa nadużycia ma miejsce, kiedy ktoś bierze od ciebie pieniądze i nie
    jest za nie odpowiedzialny."

    G.Gekko

  • 73. Data: 2011-04-03 22:10:38
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    http://www.polityka.pl/kraj/rozmowyzakowskiego/15139
    44,2,z-mario-marcelem-chilijskim-ekonomista.read

  • 74. Data: 2011-04-03 22:16:55
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    "Polska, jako jedna z niewielu (obok kilku państw Ameryki Łacińskiej i
    niektórych krajów Europy Środkowej i Wschodniej), wprowadziła powszechny
    obowiązek wpłacania przez wszystkich pracujących części składki emerytalnej
    do funduszy zarządzanych przez prywatne instytucje finansowe. "

    http://www.polityka.pl/rynek/ekonomia/1502543,1,glos
    -1-zlikwidowac-ofe.read?backTo=http://www.polityka.p
    l/kraj/rozmowyzakowskiego/1513944,1,z-mario-marcelem
    -chilijskim-ekonomista.read

    Ciekawe dlaczego inni nie wprowadzili tak wspaniałego rozwiązania.
    A ci, co wprowadzili - je zmieniaja.

    Chyba po prostu wszyscy na świecie są głupsi od Balcerowicza, Mordasewicza i
    Petru.

  • 75. Data: 2011-04-04 10:30:16
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 00:16:55 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > A ci, co wprowadzili - je zmieniaja.
    >
    > Chyba po prostu wszyscy na świecie są głupsi od Balcerowicza, Mordasewicza i

    Po co mi to robisz skippy? OFE to juz trup - daj mu odpoczac w pokoju.

  • 76. Data: 2011-04-04 20:56:54
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Po co mi to robisz skippy? OFE to juz trup - daj mu odpoczac w pokoju.

    Sory, ale ten "trup" dalej cuchnie ;)

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2011-04-04 21:15:10
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    -1-zlikwidowac-ofe.read?backTo=http://www.polityka.p
    l/kraj/rozmowyzakowskiego/1513944,1,z-mario-marcelem
    -chilijskim-ekonomista.read

    > Po co mi to robisz skippy? OFE to juz trup - daj mu odpoczac w pokoju.

    No nie bierz tego osobiście do siebie.

    W zasadzie od tego właśnie powinnismy zacząć, a ja juz po całej dyskusji się
    dowiedziałem iż ten eksperyment i dojarkę wciśnięto kilku peryferyjnym
    krajom (jakoś nikt z tych bogatszych się nie kwapił do tak świetnego
    rozwiązania), z czego większość już przed nami zaczęła to rozbrajać.

    Więc dla pełniejszego obrazu doklejam do wątku.

    W jakiś sposób zastanawiająca sprawa.
    Albo jesteśmy mądrzejsi od nich wszystkich, albo głupsi.

  • 78. Data: 2011-04-05 05:24:11
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 23:15:10 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    >
    > Więc dla pełniejszego obrazu doklejam do wątku.
    >
    > W jakiś sposób zastanawiająca sprawa.
    > Albo jesteśmy mądrzejsi od nich wszystkich, albo głupsi.

    Nie bede sie z Tobą kłócił ale w Chile ten system istnieje i żeby było
    ciekawiej ten system jest jedynym istniejącym.
    Porównaj teraz nasz piękny, rozwiniety kraj z Chile. Tam rzadzą goście z
    prawdziwymi tytułami, którzy kształcili się na prawdziwych uczelniach a u
    nas ciagle historycy po kursie tańca.

  • 79. Data: 2011-04-05 06:25:06
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Nie bede sie z Tobą kłócił ale w Chile ten system istnieje i żeby było
    > ciekawiej ten system jest jedynym istniejącym.

    Przecież wyżej dałem link do rozmowy Żakowskiego z goście, z Chile.

    > Porównaj teraz nasz piękny, rozwiniety kraj z Chile. Tam rzadzą goście z
    > prawdziwymi tytułami, którzy kształcili się na prawdziwych uczelniach a u
    > nas ciagle historycy po kursie tańca.

    Ano.