  • 11. Data: 2011-03-18 08:04:54
    Temat: Re: OF cienko przędzie?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    news:iltlj5$plj$1@inews.gazeta.pl...
    > Agent wiatrak nadaje:
    >
    > Zawsze dzwonią. Nic ci nie zaproponowała i odczułeś to jako popłoch? ;-)

    Jak nic nie zaproponowała, to po co dzwoniła? Żeby przypomnieć? Chyba nie.
    Bo to nie było przypomnienie tylko "wiercenie dziury w brzuchu".

    "A moze jednak? Amoże na rok, może na pół, a może chociaż na 3 miechy?"
    Struktur mi już nie proponują, bo im kiedyś powiedziałem, ze mi się od
    zgrzytania zęby ścierają.

    wiatrak

  • 12. Data: 2011-03-20 08:52:58
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > To mnie chyba nie lubią :)
    > Bo jak się kończyły na przełomie lutego i marca to nikt nie dzwonił. Wtedy
    > poszły do meritum.

    Oczywiscie, ze nie zawsze - u mnie moze byly 3-4 telefony na kilkadziesiat
    lokat zakladanych i zamykanych jako nieodnawialne. U mojej zony polowa mojej
    liczby lokat i ZADNEGO telefonu - a tez WSZYSTKIE nieodnawialne.
    A owe 3-4 telefony to byly namolne proby wcisniecia struktur.

    Strachu S.