  • 1. Data: 2011-03-17 11:49:55
    Temat: OF cienko przędzie?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Chyba mieli duży odpływ kasy po obniżce na oszczędnościowych . Jutro kończy
    mi się jedna lokata na około 10 tysięcy, czyli nic konkretnego. Ale że nie
    przedłużyłem, to miałem dziś telefon, w którym pani wręcz błagała mnie o
    przedłuzenie tej lokaty. Ale oczywiście nie zaproponowała nic poza
    standardem.
    Tak popłoch z powodu jednej lokatki?
    Belka zbliża się wielkimi krokami, stąd ludzka ostrożność w zakładaniu
    długoterminowych w OF. A oni dodatkowo spowodowali odpływ kasy obniżając
    oprocentowanie oszczędnościowych.

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-03-17 13:11:57
    Temat: Re: OF cienko przędzie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-17 12:49, wiatrak pisze:
> [...]
    > Belka zbliża się wielkimi krokami, stąd ludzka ostrożność w zakładaniu
    > długoterminowych w OF. A oni dodatkowo spowodowali odpływ kasy obniżając

    zawsze dzwonią jak kończą się nieodnawialne lokaty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-03-17 13:16:40
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > zawsze dzwonią jak kończą się nieodnawialne lokaty...

    To mnie chyba nie lubią :)
    Bo jak się kończyły na przełomie lutego i marca to nikt nie dzwonił. Wtedy
    poszły do meritum.

    wiatrak

  • 4. Data: 2011-03-17 14:14:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > To mnie chyba nie lubią :)
    > Bo jak się kończyły na przełomie lutego i marca to nikt nie dzwonił. Wtedy
    > poszły do meritum.

    to mnie też nie bardzo lubią

  • 5. Data: 2011-03-17 15:55:16
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2011-03-17 15:14, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > to mnie też nie bardzo lubią

    I mnie też.

  • 6. Data: 2011-03-17 17:20:41
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-17 16:55, michalis pisze:

    > I mnie też.

    Mnie podobnie.
    Wychodziłoby że Robert ma specjalne względy :-)

  • 7. Data: 2011-03-17 18:57:20
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent wiatrak nadaje:
    > oczywiście nie zaproponowała nic poza standardem.
    > Tak popłoch z powodu jednej lokatki?

    Zawsze dzwonią. Nic ci nie zaproponowała i odczułeś to jako popłoch? ;-)
    OF nałapał swoje na mikołajkowej i noworocznej więc minimum na pół roku
    mają spokój.

  • 8. Data: 2011-03-18 00:59:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 18:20:41 +0100, Bogdan B. napisał(a):

    > Mnie podobnie.
    > Wychodziłoby że Robert ma specjalne względy :-)

    To ja mam w takim razie specjalne względy w IdeaBanku ;)
    Za to GO się mną nie przejął.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2011-03-18 04:06:12
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Nie daliście się namówic na struktury w OF
    to macie za swoje.

  • 10. Data: 2011-03-18 07:57:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@x...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > zawsze dzwonią jak kończą się nieodnawialne lokaty...

    nie prawda.
    Do mnie nie dzwonili nigdy, a lokat konczyło mi się u nich całkiem sporo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,