  • 1. Data: 2010-02-04 08:07:00
    Temat: [PRESS] O sytuacji Polbanku
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=C18530CB-09
    54-4560-B52A-2EEF65412DF0

    Dedykuję szczególnie tym, którzy uważają, że sytuacja ekonomiczna
    kraju macierzystego danego banku jest NTG.

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-02-04 08:53:30
    Temat: Re: [PRESS] O sytuacji Polbanku
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 4 Feb 2010 09:07:00 +0100, J_K_K napisał(a):

    > http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=C18530CB-09
    54-4560-B52A-2EEF65412DF0

    > Dedykuję szczególnie tym, którzy uważają, że sytuacja ekonomiczna
    > kraju macierzystego danego banku jest NTG.

    A co ma zdołowany kurs (przy panice która była) do sytuacji finansowej
    banku? Jak jesteś akcjonariuszem, to rzeczywiście możesz się martwić.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-02-04 09:04:07
    Temat: Re: O sytuacji Polbanku
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 4 Lut, 09:07, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=C18530CB-09
    54-4560-B52A-2EEF...

    > Dedykuję szczególnie tym, którzy uważają, że sytuacja ekonomiczna
    > kraju macierzystego danego banku jest NTG.

    Hmmm, chyba jednak zostanę jeszcze chwilkę przy 3 x 6.5% na
    Mocnych... ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2010-02-04 09:11:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    ls napisał(a) :
    54-4560-B52A-2EEF....

    > Hmmm, chyba jednak zostanę jeszcze chwilkę przy 3 x 6.5% na
    > Mocnych... ;)

    Nie ma Mocnych :-D
    5.35% i to już od jakiegoś czasu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 5. Data: 2010-02-04 09:19:32
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Lut, 10:11, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Nie ma Mocnych :-D
    > 5.35% i to ju od jakiego czasu.

    ale na starych rachunkach(otwartych do 14 stycznia) jest nadal 6,5%

  • 6. Data: 2010-02-04 09:37:20
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 4 Lut, 10:11, "Zbynek Ltd." wrote:
    > ls napisa (a) :
    >
    > Nie ma Mocnych :-D
    > 5.35% i to ju od jakiego czasu.

    Mam przyjemność być w grupie Wybrańców, dla których wciąż jest (i oby
    tak dalej) 6.5% :)

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2010-02-04 09:48:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysiek napisał(a) :

    > ale na starych rachunkach(otwartych do 14 stycznia) jest nadal 6,5%

    No i cały, misterny plan wpi...
    Tak to jest, jak się czyta regulaminy po łebkach.
    Ale dużo nie straciłem :-/

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 8. Data: 2010-02-04 16:54:27
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Robert Kois napisał(a) w wiadomości: ...

    54-4560-B52A-2EEF65412DF0

    >A co ma zdołowany kurs (przy panice która była) do sytuacji finansowej
    >banku? Jak jesteś akcjonariuszem, to rzeczywiście możesz się martwić.

    Kurs akcji nie musi być odzwieciedleniem sytuacji banku, szczególnie
    z punktu widzenia klienta.
    Sytuacja banku jest gorsza jeśli udziałowcem jest państwo. Wtedy tak
    jak np. w przypadku PKO BP może żądać wypłaty wysokiej dywidendy aby
    podratować budżet.

    Arek

  • 9. Data: 2010-02-04 18:58:01
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    TEST

  • 10. Data: 2010-02-05 09:21:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-02-04 10:37, ls wrote:
    > Mam przyjemność być w grupie Wybrańców, dla których wciąż jest (i oby
    > tak dalej) 6.5% :)

    znajac zycie troche to potrwa - bo im system tak dziala - podobnie jak
    przy kredytowkach - gdy starzy klienci mieli stare warunki :)

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl