  • 1. Data: 2010-02-03 21:36:44
    Temat: naciągany mailing OPEN Finance.
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Załadam lokatę w OF. Na koniec prośba o podanie adresu znajomego, żeby mu
    Open zarekomendował swoje produkty. Dla testów podałem swój email I co
    dostałem? Polecam produkt, którego nie znam! Lekkie przegięcie.

    MichalL

    "
    Witaj,

    Twój znajomy Michał L..... poleca Ci Lokatę Timingową, połączenie
    tradycyjnej lokaty bankowej oraz funduszu inwestycyjnego w jednym produkcie.

    Sprawdź szczegóły na http://lokaty.open.pl/form1/75/

    Pozdrawiamy,
    Internetowy Oddział Open Finance
    www.lokaty.open.pl
    "

  • 2. Data: 2010-02-04 07:41:13
    Temat: Re: naciągany mailing OPEN Finance.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 22:36:44 +0100, MichalL napisał(a):

    > Za?adam lokate w OF. Na koniec pro?ba o podanie adresu znajomego, ?eby
    > mu Open zarekomendowa? swoje produkty. Dla testów poda?em swój email I
    > co dosta?em? Polecam produkt, którego nie znam! Lekkie przegiecie.

    Przecież wyraźnie sam napisałeś "żeby OF zarekomendował *swoje*
    produkty". Logicznym jest że poleci coś co jest najbardziej korzystne dla
    nich a nie dla Ciebie/znajomego.

    PS Skonfiguruj poprawnie swój czytnik czyli zadeklaruj kodownie.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-02-04 08:21:53
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Ja mam konto na aol.pl i od założenia pierwszej lokaty OF nie zauważyłem wzrostu
    ilości spamu (w ogóle go nie dostaję)

  • 4. Data: 2010-02-04 11:23:00
    Temat: Re: naci?gany mailing OPEN Finance.
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Przecież wyraźnie sam napisałeś "żeby OF zarekomendował *swoje*
    > produkty".

    OF, ale nie ja. Taka drobna różnica.

    MichalL

  • 5. Data: 2010-02-04 21:57:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik lukasm lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl ...

    > Ja mam konto na aol.pl i od założenia pierwszej lokaty OF nie
    > zauważyłem wzrostu ilości spamu (w ogóle go nie dostaję)

    to moze zobacz o czym był post.