  • Data: 2015-10-11 16:14:26
    Temat: Re: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja mam takie pytanie - czy ta cała loteria to jakiś spóźniony primaaprilisowy żart,
    czy może jawna kpina ministerstwa finansów z Polaków? Widzieliście ile tak naprawdę
    jest tych nagród do wygrania? Samochody pomińmy milczeniem, bo one i tak trafią do
    "odpowiednich" osób, pozostańmy przy nagrodach pocieszenia. 72 (słownie:
    SIEDEMDZIESIĄT DWA) laptopy do wygrania przez CAŁY ROK? W 40-milionowym kraju? Nawet
    gdyby to była pula miesięczna, uznałbym to za śmiesznie małą liczbę. Nie czytałem
    regulaminu - czy te laptopy mają mieć diamentowe albo chociaż złote obudowy?

    Z innej beczki: czy od piątku już zdążyli coś spier... na stronie loterii? Dwa dni
    temu mogłem się na nią dostać, a dziś Avast powstrzymuje mnie z następującym
    komunikatem: "Moduł Avast Osłona WWW zablokował dostęp do tej strony, ponieważ
    następujący certyfikat jest nieważny: ssl255989.cloudflaressl.com". Czy ktoś z Was ma
    podobnie?