  • Data: 2015-10-11 16:36:47
    Temat: Re: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/11/2015 11:14 PM, Piotrek wrote:
    > A ja mam takie pytanie - czy ta cała loteria to jakiś spóźniony
    > primaaprilisowy żart, czy może jawna kpina ministerstwa finansów z
    > Polaków? Widzieliście ile tak naprawdę jest tych nagród do wygrania?
    > Samochody pomińmy milczeniem, bo one i tak trafią do "odpowiednich"
    > osób, pozostańmy przy nagrodach pocieszenia. 72 (słownie:
    > SIEDEMDZIESIĄT DWA) laptopy do wygrania przez CAŁY ROK? W
    > 40-milionowym kraju? Nawet gdyby to była pula miesięczna, uznałbym to
    > za śmiesznie małą liczbę. Nie czytałem regulaminu - czy te laptopy
    > mają mieć diamentowe albo chociaż złote obudowy?

    Nie dogodzisz takiemu :) - nagrody są - to źle, bo to wyrzucanie
    pieniędzy, ale najwidoczniej za mało.

    Tak swoją drogą, tego typu loterie to nie jest nic nowego na świecie czy
    nawet w Europie, w państwach, gdzie ludzie nie są zbyt skorzy do
    płacenia podatków:

    http://elpais.com/elpais/2014/03/04/inenglish/139394
    5704_491405.html

    Tomasz Chmielewski