    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O co chodzi w loterii paragonowej?
    Date: Thu, 8 Oct 2015 11:31:24 +0200
    <561545e6$0$8376$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <56163718$0$605$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-10-08 o 11:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    >
    > A czytales ustawe o PIT ?
    > Ja ostatnio zajrzalem ... przeciez tego sie juz nie da ogarnac.
    > Co chwila "dla dochodow okreslonych w pkt 13.5.1 za wyjatkiem 15.8.2 ...."
    >
    > Proste rozwiazania widze dwa:
    > a) anulujemy ustawe i przestajemy pobierac PIT dopoki nie napisza nowej
    > ustawy - nie dluzszej niz 20 stron A4,
    > b) biura poselskie obowiazane sa wypelniac pity podatnikom w swoim
    > okregu na koszt wlasny :-)

    A po co PIT? Stawiam tezę, że przychód z tego podatku jest mniejszy niż
    koszt jego ściągnięcia i koszt tego, że wszystkie firmy muszą liczyć
    swój dochód.

    To jest tylko narzędzie służące do inwigilacji (w demokratycznym
    państwie prawnym urzeczywistniającym zasady sprawiedliwości społecznej
    nie do pomyślenia jest, aby ktoś miałby nie liczyć swojego dochodu).

    --
    Liwiusz