  • Data: 2016-02-15 11:00:40
    Temat: Re: Nr rachunku w GBR
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Są kalkulatory IBAN ale ktoś kto ma konto w Lloyds ma na pewno na
    > środku strony "pokaż mój IBAN i SWIFT" i powinien skopiować go i podać.

    dla mnie jest ot jasne.
    Ale tamta osoba jest jakas niekumata - dłuższa historia :)

    > https://www.iban.com/calculate-iban.html

    Ok, Wyliczyłem na podstawie sort code i nr konta.
    Pytanie tylko czy mam się martwic, ze numer BIC jaki mi się pokazał jest
    inny niz SWIFT ktory pdoała mi tamta osoba - jest oczywiście w obu LOYDGB
    ale juz cyfry są inne...