  • 81. Data: 2009-06-16 09:52:25
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > żałośni ludzie, ale i tacy są potrzebni jako betatesterzy,
    > kolejnego sprawnie działającego systemu, czyli windows 7

    Tylko jaki pożytek z betatestera, któremu wszystko działa idealnie? ;-)

  • 82. Data: 2009-06-16 20:35:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Bo nie miałeś na nim XP. Zresztą skoro jesteś z tych których wystarczy
    > przekupić przebajerowanym interfejsem to bez znaczenia.

    Ale po co mam mieć na nim XP skoro VISTA działa jak dla mnie
    błyskawicznie ?

    To tak jak z samochodami, można twierdzić że auto, które jedzie max
    300km/h jest fajniejsze od tego, które jedzie 220km/h, ale dla kogoś co
    jeździ max 180km/h to jest w ogóle bez znaczenia.

    Nikt mnie niczym nie przekupił, system dostałem z laptopem. Nie mogłem
    zresztą dostać nic innego, bo XP już wtedy było ciężko dostać. Zresztą
    chciałem VISTĘ i ją mam.

    > Nie pisałbym, gdybym sam nie przeinstalował Visty na XP - musiałem to zrobić
    > bo pod Vistą nie działały niektóre potrzebne programy, a bonusem było
    > zwiększenie wydajności systemu.

    Mi wszystko działa.

    > Żaden system MS nie jest idealny :> Nawet Windows7, pod którym MS nadal nie
    > potrafił zaimplementować czegoś tak banalnego jak wirtualne pulpity...

    Po prostu nie ma rzeczy idealnych. Póki co na PC nie było lepszego
    systemu niż VISTA.

    > Ja potrzebuję systemu po to by pracować, a nie wzdychać patrząc na szklany
    > interfejs.

    Jednemu starczy do pracy drewniane krzesło i lampka, a kto inny
    preferuje miękki fotel i światło zza okna. Co kto lubi.

    --
    Mithos

  • 83. Data: 2009-06-16 20:36:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > O tak, kolorowy bajerancki interfejs to podstawa systemu operacyjnego.
    > Powinien cię Microsoft natychmiast zatrudnić, conajmniej na stanowisku
    > szefa dzialu GUI.

    Oczywistym jest iż wygląd ma znaczenie. Nie ważne, czy chodzi o
    samochód, ubranie czy system operacyjny. Jeśli można mieć coś
    ładniejszego i równie funkcjonalnego (albo nawet bardziej) to jaki ma
    sens wybierać brzydszą opcję ?

    --
    Mithos

  • 84. Data: 2009-06-16 20:37:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Przypomnę, że Mithos także karty płatnicze ocenia po ich wyglądzie.

    Oczywiście. W przypadku kart ich wygląd również ma dla mnie znaczenie.

    --
    Mithos

  • 85. Data: 2009-06-16 20:39:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > W czym niby wygodniejsza? Przy dowolnej akcji fefdziesiąt razy zadaje durne
    > pytania, wszystkie normalne czynności są w niej pokręcone tylko i wyłącznie
    > po to żeby można było przy okazji ich wykonywania pokazać jak najwięcej
    > bezsensownych bajerków.

    Jest bardziej intuicyjna. Wszystko jest tam gdzie chciałbym żeby było.
    Durnych pytań i pokręcenia nie stwierdziłem. Może problem nie leży w
    systemie ?

    > Jakoś wszędzie po zainstalowaniu XP szybkość działania zdecydowanie wzrasta :)

    Weź pod uwagę, że do niektórych sprzętów ciężko dostać sterowniki do XP.
    A jak szybkość wzrośnie o 10% to nawet tego nie odczuję skoro już teraz
    wszystko mi działa super szybko.

    > Normalnego - T...@...4GHz + 3GB ram. Na poprzednim z coreSolo i 2GB ram,
    > który sobie doskonale radził z winXP, Vista by ledwo zipiała. Na obecnym
    > sobie radziła, ale gorzej niż XP.

    To widać masz jakiś dziwny sprzęt (jaka marka?), w którym coś nie działa
    tak jak powinno.

    --
    Mithos

  • 86. Data: 2009-06-16 20:41:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > nie podejmuj takiego tematu, to bezcelowe
    > pewnych typów nie przegadasz znam to z grupy o viście
    > choćbyś nie wiem jak tłumaczył, nawet pokazał
    > dla nich vista jest tak samo szybka jak xp

    Skoro udowadniasz coś nieprawdziwego to znaczy, że to z tobą jest coś
    nie tak na umyśle.

    --
    Mithos

  • 87. Data: 2009-06-16 21:18:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:39:55 +0200, Mithos napisał(a):
    > Jest bardziej intuicyjna. Wszystko jest tam gdzie chciałbym żeby było.
    > Durnych pytań i pokręcenia nie stwierdziłem. Może problem nie leży w
    > systemie ?

    Ty się zachwycasz bajerami, lubisz jak okienko się robi półprzezroczyste,
    jak kursor przybiera różne kształty w zależności od funkcji... A dla mnie
    liczy się wygoda pracy - skróty klawiszowe, szybkość reakcji interfejsu.
    Wyłączam głupoty typu znikanie menu czy animacja okien - bo dzięki temu
    system szybciej reaguje na to co chcę zrobić.

    A co do durnych pytań - chyba jesteś ślepy jeśli ich nie zauważyłeś :>
    Przy prawie każdej głębiej sięgającej czynności trzeba non stop odpowiadać
    "tak, jestem pewny że jestem pewny"...

    > Weź pod uwagę, że do niektórych sprzętów ciężko dostać sterowniki do XP.

    Wystarczy poszukać - przy popularnym sprzęcie (takim jak mój) nie stanowi to
    najmniejszego problemu.

    > A jak szybkość wzrośnie o 10% to nawet tego nie odczuję skoro już teraz
    > wszystko mi działa super szybko.

    Dla mnie przyrost prędkości był wystarczający, tym bardziej że mogłem się
    pozbyć przebajerowanego interfejsu visty.

    > To widać masz jakiś dziwny sprzęt (jaka marka?), w którym coś nie działa
    > tak jak powinno.

    Dell XPS M1330. I nie, nie jestem jedyną osobą która jest zadowolona po
    zmianie visty na XP na tym laptopie :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 88. Data: 2009-06-16 21:23:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Wystarczy poszukać - przy popularnym sprzęcie (takim jak mój) nie stanowi to
    > najmniejszego problemu.

    Forum notebookcheck.pl potwierdza jednak, że bardzo wiele osób ma z tym
    spore problemy (i to użytkowników zaawansowanych dla laika taka operacja
    jest praktycznie niewykonalna).

    Proponuję DEOT. Niech każdy używa tego co mu odpowiada.

    --
    Mithos

  • 89. Data: 2009-06-17 08:22:03
    Od: Paweł Tyll <...@w...75.pl>

    On Tue, 16 Jun 2009 22:41:10 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Skoro udowadniasz coś nieprawdziwego to znaczy, że to z tobą jest coś
    > nie tak na umyśle.
    Eh, totalne NTG, ale ile osób jeszcze musi napisać, że XP to upgrade dla
    Visty, żebyś to zrozumiał? Póki co z bredni to podobało mi się 'Vista
    działa mi równie szybko co XP' w wątku w którym wykazałeś, że na sprzęcie
    na którym masz Vistę nigdy nie miałeś XP ;)

    Podobało mi się jeszcze podniecanie się uptime 3 dni i brakiem
    bluescreenów. Ja się logowałem prawie trzy miesiące temu (drugi kwietnia).
    Zważywszy, że jestem dalej zalogowany, to chyba nie było bluescreena od
    tamtej pory ;)
    Nie sugeruję, że na viście byłoby inaczej, ale po co mi system obfitujący
    w kwiatki typu 'wymagania: 512MB, Vista 1GB'? Bo ładniej wygląda? W
    systemie operacyjnym chyba nie szukam ładnego wyglądu ;)

  • 90. Data: 2009-06-17 08:33:17
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mithos pisze:

    > VISTA jest znacznie wygodniejsza. Szybkość działania taka sama jak XP.
    > To co masz za dziwnego laptopa ?

    hehehe dawno sie tak nie usmialem :)
    Vista wygodniejsza :D i szybsza! :D:D:D
    Marx