  • 71. Data: 2009-06-15 20:30:55
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Ja też dostałem z laptopem, ale wolałem zainstalować XP żeby mieć
    > wygodniejszy i szybszy system :)

    VISTA jest znacznie wygodniejsza. Szybkość działania taka sama jak XP.
    To co masz za dziwnego laptopa ?

    --
    Mithos

  • 72. Data: 2009-06-15 20:53:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 22:30:55 +0200, Mithos napisał(a):
    > VISTA jest znacznie wygodniejsza.

    W czym niby wygodniejsza? Przy dowolnej akcji fefdziesiąt razy zadaje durne
    pytania, wszystkie normalne czynności są w niej pokręcone tylko i wyłącznie
    po to żeby można było przy okazji ich wykonywania pokazać jak najwięcej
    bezsensownych bajerków.

    > Szybkość działania taka sama jak XP.

    Jakoś wszędzie po zainstalowaniu XP szybkość działania zdecydowanie wzrasta :)

    > To co masz za dziwnego laptopa ?

    Normalnego - T...@...4GHz + 3GB ram. Na poprzednim z coreSolo i 2GB ram,
    który sobie doskonale radził z winXP, Vista by ledwo zipiała. Na obecnym
    sobie radziła, ale gorzej niż XP.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 73. Data: 2009-06-15 20:56:14
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Sun, 14 Jun 2009 00:59:50 -0700 (PDT), name: MałgosiaK:

    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?

    Potwierdzenie płatności kartą w HUF:
    Kwota oryginalna -5816,00 348
    Kwota w walucie rozliczeniowej -21,46 EUR

    Czy zamiast "348" nie powinno być "HUF"?

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 74. Data: 2009-06-15 20:57:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 22:30:17 +0200, Mithos napisał(a):
    > Co to znaczy wydajny notebook ? Na moim laptopie wszystko działa pięknie.

    Bo nie miałeś na nim XP. Zresztą skoro jesteś z tych których wystarczy
    przekupić przebajerowanym interfejsem to bez znaczenia.

    > Stabilność ? Szybsze uruchamianie ? Na Xp ? Jakieś bajki opowiadasz.

    Nie pisałbym, gdybym sam nie przeinstalował Visty na XP - musiałem to zrobić
    bo pod Vistą nie działały niektóre potrzebne programy, a bonusem było
    zwiększenie wydajności systemu.

    > Wszystko jest tam gdzie powinno, totalna intuicyjność. System idealny.

    Żaden system MS nie jest idealny :> Nawet Windows7, pod którym MS nadal nie
    potrafił zaimplementować czegoś tak banalnego jak wirtualne pulpity...

    > Mi osobiście znudził się szaro-bury XP. VISTA to jak dla mnie powiew
    > świeżości i lepszego systemu na PC jeszcze nigdy nie było.

    Ja potrzebuję systemu po to by pracować, a nie wzdychać patrząc na szklany
    interfejs.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 75. Data: 2009-06-15 21:20:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Facet na forum mbanku zrobil w parę godzin po zmianach strone tak, jak
    > powinna wyglądać: http://bravo11.wrzuta.pl/obraz/powieksz/8TKsiGM1AhS
    > Przecież to wyglada o niebo czytelniej niz ten zlewajacy się badziew
    > pt. nowy system transakcyjny mBanku!

    ja chciałbym mieć możliwość edycji całej nazwy
    lub poprostu to emax, ekonto, emax plus dałbym w nawiasie na końcu
    ale tego raczej nie zmienią :/

  • 76. Data: 2009-06-15 21:29:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Jakoś wszędzie po zainstalowaniu XP szybkość działania zdecydowanie
    > wzrasta :)

    nie podejmuj takiego tematu, to bezcelowe
    pewnych typów nie przegadasz znam to z grupy o viście
    choćbyś nie wiem jak tłumaczył, nawet pokazał
    dla nich vista jest tak samo szybka jak xp

    żałośni ludzie, ale i tacy są potrzebni jako betatesterzy,
    kolejnego sprawnie działającego systemu, czyli windows 7

  • 77. Data: 2009-06-15 23:27:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > Mi osobiście znudził się szaro-bury XP. VISTA to jak dla mnie powiew
    > świeżości i lepszego systemu na PC jeszcze nigdy nie było.

    O tak, kolorowy bajerancki interfejs to podstawa systemu operacyjnego.
    Powinien cię Microsoft natychmiast zatrudnić, conajmniej na stanowisku
    szefa dzialu GUI.

  • 78. Data: 2009-06-16 06:05:26
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    MałgosiaK pisze:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?

    rachunki -> historia operacji -> "wirtualny" kalendarz (dla określenia
    zakresu czasu wyświetlanej historii -> rozwija się w tle, przesłonięty
    przez pola wyboru

    (Firefox 2.0.0.20, win98)

    andy_nek

  • 79. Data: 2009-06-16 06:48:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 18:27:34 -0500, witek napisał(a):

    > O tak, kolorowy bajerancki interfejs to podstawa systemu operacyjnego.
    > Powinien cię Microsoft natychmiast zatrudnić, conajmniej na stanowisku
    > szefa dzialu GUI.

    Przypomnę, że Mithos także karty płatnicze ocenia po ich wyglądzie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 80. Data: 2009-06-16 08:41:10
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Andrzej Kłos pisze:

    > rachunki -> historia operacji -> "wirtualny" kalendarz (dla określenia
    > zakresu czasu wyświetlanej historii -> rozwija się w tle, przesłonięty
    > przez pola wyboru
    >
    > (Firefox 2.0.0.20, win98)

    takoż przy próbie skorzystania z kalendarza przy określaniu terminu
    wypuszczenia przelewu

    czy nie ma już "normalnego" drukowania potwierdzenia przelewu tylko
    wszystko musi ściągać się do PDFa?

    andy_nek