  • 1. Data: 2002-04-10 11:04:37
    Temat: Nowy konkurs w Bankier.pl - juz jest !
    Od: "Bankier.pl" <k...@o...bankier.pl>

    Uruchomilismy wlasnie nowy konkurs "Jaki to Bank?", ktorego sponsorem jest
    ta sama instytucja, ktora organizuje konkurs "Zyciowy Plan"

    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/maly/

    Zapraszamy i zyczymy powodzenia,

    --
    Karol Obrocki, Redaktor - k...@o...bankier.pl
    Bankier.pl S.A. Polski Portal Finansowy, Swidnicka 13, 50-066 Wroclaw

  • 2. Data: 2002-04-10 11:13:45
    Temat: Re: Nowy konkurs w Bankier.pl - juz jest !
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bankier.pl"
    > Uruchomilismy wlasnie nowy konkurs "Jaki to Bank?", ktorego sponsorem
    jest
    > ta sama instytucja, ktora organizuje konkurs "Zyciowy Plan"
    >
    > http://www.bankier.pl/konkurs/k01/maly/

    zaglosowalem na Multibank podajac jednak jedynie swoj e-mail
    bo nie lubie jak mnie zmuszaja do podawania danych osobowych
    i to w ciemno, nie wiadomo komu
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-10 11:46:40
    Od: "Grzegorz Dąbrowski" <g...@t...net.pl>

    blad napisal:

    >zaglosowalem na Multibank podajac jednak jedynie swoj e-mail
    >bo nie lubie jak mnie zmuszaja do podawania danych osobowych
    >i to w ciemno, nie wiadomo komu
    >*** blad ***

    Ja tez glosowalem na MultiBank, moje uzasadnienie:
    na stronie:
    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/maly/regulamin.htm
    w punkcie 9 znajduje sie stwierdzenie:
    "[...] - zgodnie z "Warunkami otwierania i prowadzenia rachunkow
    oszczednosciowych lokat terminowych" w Banku - Sponsora Nagrod."
    Jakoze istnieje duze prawdopodobienstwo, ze tekst regulaminu powstal przy
    wspolpracy Sponsora Nagrod wystarczy porownac w/w zapis z materialami bankow
    wymienionych w konkursie. Zdanie uzyte w regulaminie pojawia sie na stronie:
    http://www.multibank.pl/regulamin/lokaty.jhtml

    Pozdrawiam, Grzegorz
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-04-10 12:12:50
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Grzegorz Dąbrowski" <g...@t...net.pl> wrote in message

    > Ja tez glosowalem na MultiBank, moje uzasadnienie:
    > na stronie:
    [...]

    To się nazywa działanie nie racjonalne :))) Zamiast wprowadzać
    potencjalnego przeciwnika w błąd, to ty podajesz wszystko na tacy,
    zmniejszając jednocześnie swoją szansę :))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-04-10 12:31:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości

    > To się nazywa działanie nie racjonalne :))) Zamiast wprowadzać
    > potencjalnego przeciwnika w błąd, to ty podajesz wszystko na tacy,
    > zmniejszając jednocześnie swoją szansę :))

    Pod warunkiem, ze odpowiedz jest poprawna ;).

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 6. Data: 2002-04-10 14:05:16
    Od: "Grzegorz Dąbrowski" <g...@t...net.pl>

    Kamil napisal:

    >To się nazywa działanie nie racjonalne :))) Zamiast wprowadzać
    >potencjalnego przeciwnika w błąd, to ty podajesz wszystko na tacy,
    >zmniejszając jednocześnie swoją szansę :))

    Przeciez regulamin konkursu "Jaki to bank" nie zabrania wielokrotnego
    wypelnienia formularza i udzielenia za kazdym razem innej odpowiedzi. Moja
    wskazowka jedynie oszczedza czas.

  • 7. Data: 2002-04-10 15:24:48
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > zaglosowalem na Multibank podajac jednak jedynie swoj e-mail

    I co, nie krzyczalo ze za malo danych ?
    Bo jezeli w pozostale pola wpisales glupoty, to takie glosowanie nie ma
    sensu bo:

    "Tylko prawidłowe wypełnienie formularza i podanie prawdziwych danych
    osobowych umożliwiają wygranie nagrody. "

    MichalL

  • 8. Data: 2002-04-10 15:49:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MichalL"

> [...]
    >
    > "Tylko prawidłowe wypełnienie formularza i podanie prawdziwych danych
    > osobowych umożliwiają wygranie nagrody. "

    chcialem przejsc do drugiej strony z nazwami bankow ;-)))
    dane podalem a b c itd - nie podaje swoich danych nie wiadomo komu
    a jesli to jest BRE to tym bardziej
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-04-11 04:24:47
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > zaglosowalem na Multibank podajac jednak jedynie swoj e-mail
    > bo nie lubie jak mnie zmuszaja do podawania danych osobowych
    > i to w ciemno, nie wiadomo komu

    Rozumiem ze numer telefonu stacjonarnego tez fikcyjny

    gren

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 10. Data: 2002-04-11 07:07:54
    Od: <m...@p...onet.pl>

    MULTIBANK!!! to powiedzcie mu zżeby zmienił oprocentowanie o conajmniej 0,6%
    zobaczymy czy posłucha