  • Data: 2014-09-23 11:01:36
    Temat: Re: Nowy interfejs BZWBK
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-23 10:43, Dąbrowski pisze:

> [...]
    net-3

    > Ciekawe. Strona ładuje się nawet przyzwoicie. Niestety żaden z 4
    > bankomatów w mojej wsi nie umożliwia bezpłatnych wypłat kartą banku BZWBK.

    Sprostowanie. Jest jeden który umożliwia bezpłatne wypłaty - bankomat
    PKO BP. Trzeba będzie sprawę przemyśleć. Tym bardziej, że w BZWBK za
    kartę do bankomatu nie ma żadnych opłat, inaczej niż w mBanku. Ale
    zastanawiająca jest ta pozycja w cenniku: Generowanie zestawienia
    operacji - 9,00 zł. Nie napisali czy dotyczy to tylko zestawienia na
    papierze czy też także w komputerze.