  • 11. Data: 2010-04-08 12:03:28
    Temat: Re: Nowy "ficzer" w EB
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-04-07 23:30, XYZ wrote:

    > Wcześniej przelewy zlecone na następny dzień nawet po godzinie uśpienia
    > systemu (ok. 23), mimo że na liście zleceń były z dziwnym statusem (np.
    > anulowany) wykonywały się poprawnie. Teraz, żeby taki przelew puścić
    > trzeba skorzystać z funkcji "przelew zwykły".

    Tzn. Mówisz, że można taki przelew puścić ? Bo mnie odrzuciło (ale
    nie jestem pewien, czy był to przelew "zwykły", czy "między moimi
    kontami").

    witrak()

  • 12. Data: 2010-04-08 13:05:39
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 08.04.2010 14:03, witrak() wrote:
> [...]
    Prawdę mówiąc teraz nie pamiętam, czy takie przelewy były kiedyś
    realizowane czy nie, ale teraz już nie ma to znaczenia.

    > Tzn. Mówisz, że można taki przelew puścić ? Bo mnie odrzuciło (ale nie
    > jestem pewien, czy był to przelew "zwykły", czy "między moimi kontami").

    Wczoraj zleciłem 5 przelewów, i wydaje mi się, że obecnie sytuacja
    wygląda następująco:

    istnieją dwie ruchome godziny odcięcia:
    1) opisana przez Ciebie (wczoraj ok. 22.30)
    - nie można złożyć zlecenia na następny dzień
    - można złożyć przelew zwykły z tym, że rachunek jest obciążany tego
    samego dnia
    - można puścić przelew między własnymi rachukami
    2) godzina po której system jest off line (ok. 23 pn-czw, 22 pt-nd)
    - wszystke operacje wykonają się z datą jutrzejszą.

  • 13. Data: 2010-04-08 17:26:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2) godzina po której system jest off line (ok. 23 pn-czw, 22 pt-nd)
    > - wszystke operacje wykonają się z datą jutrzejszą.

    o ile wogóle pójdzie, mi odrzuciło i jakieś info miałem następnego dnia
    czyli eurobank staje się tak samo beznadziejny jak polbank