  • 1. Data: 2018-06-10 00:00:56
    Temat: Nowy cennik i tabela w mbanku
    Od: p...@g...com

    Widzielscie nowy cennik i tabele oprocentowania w mbanku?
    emax+ to wkrotce ekonto oszczednosciowe z jeszcze nizszym oprocentowaniem niz to,
    ktore w tej chwili obowiazuje.
    Czy mbank musi sie tak osmieszac? Przeciez oszczedzanie na 0,4% to jest jakas
    karykatura oszczedzania podczas gdy na rynku mozna znalezc oferty kilkukrotnie
    lepsze.
    Chyba wycofam z niego te kilka stow, ktore mi tam jeszcze zostaly, bo caly ten bank
    jest coraz bardziej zalosny.

  • 2. Data: 2018-06-10 08:58:21
    Temat: Re: Nowy cennik i tabela w mbanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jun 2018 15:00:56 -0700 (PDT), p...@g...com
> [...]
    lepsze.
    > Chyba wycofam z niego te kilka stow, ktore mi tam jeszcze zostaly, bo caly ten bank

    Ja juz dawno wycofalem.

    Ale jedna rzecz mnie ciekawi ... skad mbank ma pieniadze.
    Bo naszych najwyrazniej nie potrzebuje ...

    A moze po prostu zaowocowal marketing i tych 5 mln klientow jak ma
    "drobne" na koncie ... ale zeby uzbierac 91 mld, to by musieli miec
    po 18 tys ... albo sa lojalni i na odsetki nie patrza, albo sporo
    klientow firmowych ..

    Tak czy inaczej - stopy NBP sa niskie i wzrosnac nie chca, WIBOR tez
    niski.

    J.

  • 3. Data: 2018-06-12 18:26:26
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 10.06.2018 00:00, p...@g...com wrote:
> [...]
    lepsze.
    > Chyba wycofam z niego te kilka stow, ktore mi tam jeszcze zostaly, bo caly ten bank

    Oni tak chyba mają. Kolega, który ma u nich konto od lat i raczej mało
    nie zarabia w końcu się wziął za siebie i wynosi się od nich. Jak zaczął
    robić przelewy to za chwilę telefon z banku, że co się stało etc. (swoją
    drogą ciekawe czy tak mogą dzwonić jak się ma wszystkie zgody
    marketingowe nieaktywne). No i mu zaproponowali jakąś śmieszną lokatę na
    10k bodajże, czyli mniej więcej tyle ile zarabia miesięcznie.

    Xenocide