    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nowy cennik i tabela w mbanku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 10 Jun 2018 08:58:21 +0200

    Dnia Sat, 9 Jun 2018 15:00:56 -0700 (PDT), p...@g...com
    > Widzielscie nowy cennik i tabele oprocentowania w mbanku?
    > emax+ to wkrotce ekonto oszczednosciowe z jeszcze nizszym oprocentowaniem niz to,
    ktore w tej chwili obowiazuje.
    > Czy mbank musi sie tak osmieszac? Przeciez oszczedzanie na 0,4% to jest jakas
    karykatura oszczedzania podczas gdy na rynku mozna znalezc oferty kilkukrotnie
    lepsze.
    > Chyba wycofam z niego te kilka stow, ktore mi tam jeszcze zostaly, bo caly ten bank
    jest coraz bardziej zalosny.

    Ja juz dawno wycofalem.

    Ale jedna rzecz mnie ciekawi ... skad mbank ma pieniadze.
    Bo naszych najwyrazniej nie potrzebuje ...

    A moze po prostu zaowocowal marketing i tych 5 mln klientow jak ma
    "drobne" na koncie ... ale zeby uzbierac 91 mld, to by musieli miec
    po 18 tys ... albo sa lojalni i na odsetki nie patrza, albo sporo
    klientow firmowych ..

    Tak czy inaczej - stopy NBP sa niskie i wzrosnac nie chca, WIBOR tez
    niski.

    J.