  • 1. Data: 2018-06-02 21:50:30
    Temat: Aktywacja nowej KK.
    Od: miroski <m...@g...com>

    Czy po aktywacji nowej Simpliciti (upłynięcie terminu ważności poprzedniej) podpięte
    do KK płatności będą automatycznie dalej działać? Mam na myśli Spotify, Legimi, PayU
    i inne.

  • 2. Data: 2018-06-03 10:24:59
    Temat: Re: Aktywacja nowej KK.
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 02.06.2018 o 21:50, miroski pisze:
    > nowej Simpliciti (upłynięcie terminu ważności poprzedniej)

    Raczej nie: zmienia się termin karty, no i cvv, które przecież podawałeś
    (i bez których nie można obciążać konkretnej karty). Powinno wystarczyć
    poprawienie tych danych w każdym serwisie po kolei.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2018-06-05 17:44:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Alf/red/ <a...@u...waw.pl> writes:

    > Raczej nie: zmienia się termin karty, no i cvv, które przecież
    > podawałeś (i bez których nie można obciążać konkretnej karty).

    Oczywiście że można obciążyć. Kartę można obciążyć nawet bez podawania
    daty ważności.

    Tak w ogóle, kody "cvv" (ogólnie rzecz biorąc) mogą służyć tylko do
    jednorazowej autoryzacji, nie wolno ich zapisywać w swoim systemie.

    Aczkolwiek oczywiście dopisanie nowszej karty może być potrzebne.
    --
    Krzysztof Hałasa