  • 21. Data: 2005-07-24 15:23:38
    Temat: Re: Nowy : Program do monitorowania konta mBank
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    seba kocik napisał(a):

    > ha! to skoro mbank nie udostepnil takiego programu bo wie ze milion postow
    > bedzie ze cos nie tak

    ?????

    A co_jest_nie_tak?

    >wiec drodzy rozsadni i normalni www.mbank.com.pl i nic
    > wiecej....

    Właśnie. Nic więcej. Przykre, że bank_internetowy nie raczył stworzyć
    prostej aplikacji dla swoich klientów by nie musieli się ciągle logować
    sprawdzając stan konta

    A wystarczyłoby na przykład puścić maila przez bramkę z informacją o nowym
    wpływie

    Tylko po co, prawda?

    > a sowja droga monitorowanie konta a sms'y lub po prostu logowanie
    > co 3 godziny nie wystarczy???

    Ile razy chcesz w ciągu dnia ten sms do banku wysyłać? :>

    A jak ktoś handluje na Allegro i ma przelew co 15 minut to ma siedzieć
    ciągle i się logować? Włącz myślenie

    W Inteligo mam przynajmniej powiadamianie sms-em o nowej płatności a w
    Mbanku zero

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 22. Data: 2005-07-24 15:26:24
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non>

    "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> wrote in message

    > Mimo
    >
    > Domyślne konto miało być. Literówka. Poprawiam.

    Hmm, a jednak jest dobrze w programie. "Domyślne konto."

    Chodzi o to że należy pobrać listę kont -> POBIERZ i zaznaczyć domyślne ->
    WYBIERZ

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , pl.communicator@radek

  • 23. Data: 2005-07-24 15:53:13
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 24 Jul 2005 17:26:24 +0200, w <dc0bvg$r6n$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Radoslaw Krzyzan" <n...@n...non> napisał(-a):

    > Hmm, a jednak jest dobrze w programie. "Domyślne konto."

    Możliwe, że źle przepisałem.

    > Chodzi o to że należy pobrać listę kont -> POBIERZ i zaznaczyć domyślne ->
    > WYBIERZ

    OK, teraz rozumiem o co chodziło :)

  • 24. Data: 2005-07-24 15:59:15
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Markus Sprungk* napisał(a):

    > Rekomendowane programy to zapewne te, których autorzy sypnęli bankowi
    > groszem za to, że im bank rekomenduje. Ci, którzy nie zapłacili, nie są
    > rekomendowani

    ,,Zapewne'' prawda?

    > To dlaczego Bank nie wypuści własnego oprogramowania autorskiego? Przykład
    > Kreissparkasse w Niemczech dobitnie świadczy o tym, że można :)

    Nie wiem i nie interesuje mnie to, bo ich nie potrzebuję.

    Pytanie i odpowiedź dotyczyły stanowiska BRE Banku w w/w kwestii.

    Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl | GG: 208353
    gpg --keyserver "hkp://subkeys.pgp.net" --search-keys 0x124BE225
    Fingerprint = 82D0 1E3F 7943 5557 5A49 CE33 5216 85CD 124B E225
    *Adres w nagłówku zakodowany w ROT13* Zażółć gęślą jaźń

  • 25. Data: 2005-07-24 16:17:03
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marek Szapajko napisał(a):

    > ,,Zapewne'' prawda?

    True

    > Nie wiem i nie interesuje mnie to, bo ich nie potrzebuję.

    To skoro Tobie to nie jest potrzebne to po co zabierasz głos w tym wątku?

    > Pytanie i odpowiedź dotyczyły stanowiska BRE Banku w w/w kwestii.

    Wypowiadasz się w imieniu BRE?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 26. Data: 2005-07-24 16:30:20
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Markus Sprungk* napisał(a):

    > To skoro Tobie to nie jest potrzebne to po co zabierasz głos w tym wątku?

    Bo nikt inny nie odpowiedział na to pytanie.

    > Wypowiadasz się w imieniu BRE?

    Nie. Podaję ich źródła.

  • 27. Data: 2005-07-24 16:35:49
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marek Szapajko napisał(a):

    > Nie. Podaję ich źródła.

    Chyba źródła Mbanku a nie BRE :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 28. Data: 2005-07-24 16:40:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > To nie jest żadna nakładka a uzasadnione_wątpliwości to mógłbyś mieć gdyby
    > program powstał na Tajwanie

    Bo ponieważ?

    > No popatrz. A tysiące ludzi używają zupełnie w ciemno małych programików
    > sprawdzających co pewien czas pocztę i jakoś się nie boją. Tutaj mamy do
    > czynienia z aplikacją od osoby znanej

    Sprawdzanie poczty to trochę co innego niż dostęp do rachunku bankowego, nie
    uważasz?

    > Jak się logujesz do systemu bankowego przy pomocy dziurawej przeglądarki to
    > też BRE ma brać za to odpowiedzialność?

    Nie.
    BTW: Nie rozumiem dlaczego tak trudno Ci zrozumieć, że ktoś może nie
    mieć ochoty używania takiego oprogramowania, ponieważ nie uważa je
    za bezpieczne.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 29. Data: 2005-07-24 16:42:41
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Radoslaw Krzyzan <n...@n...non> wrote:

    > Hmm, widzę że z góry zakładasz, że jestem nieuczciwy. Źródeł oczywiście nie

    Bo jeśli chodzi o dostęp do rachunku bankowego, jest to bezpieczne
    podejście?

    > publikuję, mogę je sprzedać do personalnego użytku.

    Hehe. Dobre sobie. "Oczywiście". Może dla Ciebie to faktycznie jest
    oczywiste...
    Nie dziw się więc, że ludzie nie wierzą 'blackboxowi', który im oferujesz.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 30. Data: 2005-07-24 16:44:02
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Markus Sprungk* napisał(a):

    > Chyba źródła Mbanku a nie BRE :)

    Tak to prawda, ale program obsługuje konta mBanku, który jest
    ściśle powiązany z BRE, stąd moja nieścisłość.