  • 11. Data: 2003-02-23 22:55:30
    Temat: Re: Nowosci w Inteligo
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> w poście news:b3afp6$fgo$1@news.onet.pl
    napisał:
    > Inteligo zmienia agencje reklamowa i dom mediowy.

    I wygląda na to że zrezygnują z promocji "Dla moich przyjaciół".
    Przy zakończeniu pierwszej edycji była informacja że za niedługo zacznie się
    następna. Teraz już nic nie napisali:

    "Druga edycja promocji "Dla Moich Przyjaciół" cieszyła się bardzo dużą
    popularnością wśród posiadaczy konta Inteligo. Dnia 24 lutego 2003 r.
    zakończymy jej drugą edycję.
    Jeszcze raz serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym. ":

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 12. Data: 2003-02-24 19:35:39
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

> [...]
    > zakończymy jej drugą edycję.
    > Jeszcze raz serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym. ":

    qrczę jakoś nic nie widzę na stronie inetligo o zakończeniu 2 edycji?
    gdzie o tym napisali?

    pozdr
    N.
    -----
    kliknij i kup kartkę - pomożesz dzieciakom
    www.pocztowkizazlotowki.prv.pl
    ----
    www.paszkowiak.prv.pl

  • 13. Data: 2003-02-24 19:44:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3ds9r$6lg$1@absinth.dialog.net.pl, nettoperz

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=137

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-02-24 21:08:31
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=137

    no tak :)
    myślałem że to będzie dzisiejszy news o to 7 dni przed zakończeniem
    pozdr
    N.

    -----