    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowosci w Inteligo
    Date: Sun, 23 Feb 2003 14:50:50 +0100

    news:5434.000000af.3e58c6c1@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <s...@p...onet.pl>:
    > Bo mBank jakos
    > slabiutenko jednak z raklama funduszy, slabiutenko.
    >
    > Może to celeowe działanie?
    > Wydaje mi się, że dla mbanku bardziej opłacalne w tej chwili jest
    > przyjmowanie zwykłych depozytów/środków a-vista niż przenoszenie tych
    > środków do funduszy (np. mogą w miare tanio finansować akcję
    > kredytową).
    > Dlatego fundusze są na razie alternatywą dla 'niezadowolonych'
    > klientów, z powodu obniżek oprocentowania ROR i depozytów.

    Tu by sie troszke nie zgadzalo, bo reklame SFI wszyscy klienci, ktorzy
    pozwalaja na wysylanie sobie maili od mBanku otrzymali.

    Ja bym widzial takie dzialanie, o jakim myslimy (mialem podobne przemyslenia
    do Ciebie) wlasnie jako reklame nakierowana "na zewnatrz", czyli do
    nie-klientow, a nie odwrotnie. Bo jest do przewidzenia, ze klienci mBanku
    moga reinwestowac swoje salda.

    Nie chce mi sie jednak wierzyc, aby mBank tego nie wzial pod uwage, zatem
    musi byc jakas inna przyczyna.

    Moze np. chca troche potestowac SFI w mniejszym zakresie i dopiero ruszyc z
    ogolna kampania reklamowa.

    --
    Robert