  • 1. Data: 2003-01-09 03:58:40
    Temat: Re: Nowe udogodnienia dla klientów Inteligo
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:avk9l1$kum$1@news.onet.pl...

    > Widac, ze ruszyli z kopyta - popatrzcie np na promocje Podaruj serce-
    > pierwsze zmianki o niej chyba juz z rok temu byly - (marzec?) ale
    > sprawe zamrozono. Teraz jak widac ida z impetem kuli sniegowej.
    > Ciekawe czy w konvcu beda wydawac osobna karte (byla o niej mowa).

    Wyslalem do nich maila z zapytaniem kiedy zaczna wydawac ta karte i czy
    bedzie to karta wypukla. Dostalem odpowiedz, ze karte zaczna wydawac w 1
    kwartale tego roku <ROTFL> i, ze nie bedzie to Visa Classic, tylko Electron.

    pozdr. Michal.

  • 2. Data: 2003-01-09 15:05:43
    Temat: Nowe udogodnienia dla klientów Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Info prasowe:

    Nowe udogodnienia dla klientów Inteligo

    Od dzisiaj posiadacze kont Inteligo mogą korzystać z usługi SMSMoney w
    serwisie WWW i WAP. SMSMoney to innowacyjna usługa umożliwiająca
    przesyłanie pieniędzy na numer telefonu komórkowy odbiorcy. W chwili
    obecnej posiadacze kont Inteligo są jedynymi, którzy mogą korzystać z
    tej zaawansowanej technologicznie i niezwykle wygodnej usługi.
    Przelewy za pomocą SMSMoney z serwisu WWW i WAP są bezpłatne.

    Usługa SMSMoney została wprowadzona w lutym 2002 roku w ramach Serwisu
    Płacę SMS-em", który umożliwia dokonywanie płatności z menu telefonu
    komórkowego.

    Kolejną nowością, z której od dzisiaj mogą korzystać posiadacze kont
    Inteligo jest możliwość aktywacji karty kodów w serwisie WWW. Kartę
    kodów można aktywować również w automatycznym serwisie telefonicznym i
    u konsultanta Inteligo.

    Wprowadzono również udogodnienia dla osób korzystających z serwisu
    WAP. Od dzisiaj mogą dokonywać przelewów pomiędzy własnymi rachunkami
    i korzystać z QuickMoney. Obydwa rodzaje przelewów są bezpłatne.
    ***
    Od 1 listopada 2002 roku konto Inteligo jest prowadzone przez PKO Bank
    Polski SA, największy polski bank detaliczny. Od tego momentu
    posiadacze konta Inteligo mogą bez prowizji wypłacać gotówkę w ponad
    2000 bankomatów i dokonywać darmowych wpłat na konto we wszystkich
    oddziałach PKO Banku Polskiego. Konto Inteligo otworzyło już blisko
    200.000 klientów, którzy zdeponowali ponad 500 mln zł.

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2003-01-09 16:47:29
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Kolejną nowością, z której od dzisiaj mogą korzystać posiadacze kont
    > Inteligo jest możliwość aktywacji karty kodów w serwisie WWW.

    Nareszcie ! :)

    S.

  • 4. Data: 2003-01-09 16:57:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 5. Data: 2003-01-09 18:48:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avk9l1$kum$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > sprawe zamrozono. Teraz jak widac ida z impetem kuli sniegowej.
    > Ciekawe czy w konvcu beda wydawac osobna karte (byla o niej mowa).

    Zapowiadają to w aktualnych materiałach informacyjnych o Sercu.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-09 21:33:06
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    Nalezy jeszcze dodac, ze od kiedy PKO BP przejelo Inteligo,
    poprawiono korzystanie z serwisu z poziomu przegladarek textowych
    np. links, lynx, wcm, elinks, oczywiscie wszystkie ze wsparciem SSL.
    Odchudzono tez troche serwis ze zbednej grafiki. Oby tak dalej, to
    nawet nie denerwuja mnie te oplaty do ZUS. ;)

    --|mw|

    W artykule <avk9l1$kum$1@news.onet.pl> Micha? 'Amra' Macierzy?ski napisa?(a):

  • 7. Data: 2003-01-10 07:52:21
    Od: "WOJSAL" <w...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:avk32l$5ln$1@news.onet.pl...
> [...]
    > tej zaawansowanej technologicznie i niezwykle wygodnej usługi.
    > Przelewy za pomocą SMSMoney z serwisu WWW i WAP są bezpłatne.

    Przydalyby sie jeszcze przelewy zagraniczne.
    Przelewy na e-waluty (e-gold, pay-pal itp)
    O kupnie/sprzedazy kruszcu nie ma co chwilowo marzyc niestety...

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 8. Data: 2003-01-11 14:34:50
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik WOJSAL <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avlu3n$5sd$...@w...zso5.gda.pl...

    > Przelewy na e-waluty (e-gold, pay-pal itp)
    > O kupnie/sprzedazy kruszcu nie ma co chwilowo marzyc niestety...

    Nie przesadzasz?! Jest w ogóle jakiś bank na świecie, który to oferuje?

  • 9. Data: 2003-01-11 21:06:15
    Od: w...@w...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) corner napisal(a) Sat, 11 Jan 2003 15:34:50 +0100:

    >Użytkownik WOJSAL <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    >napisał:avlu3n$5sd$...@w...zso5.gda.pl...

    >Nie przesadzasz?! Jest w ogóle jakiś bank na świecie, który to oferuje?

    Sa firmy ktore handluja kruszcem. Czy sa banki - nie wiem.
    A nawet gdyby nie bylo, co stoi na przeszkodzie by
    jakis polski bank byl pierwszy? Czy my zawsze musimy
    kogos nasladowac? Nie mozemy byc czasami pierwsi?

    Oczywiscie handel kruszcem nie jest dzialalnoscia
    charytatywna lecz biznesem. Na prowizjach sie zarabia.
    Zwlaszcza gdy sie jest jednym z pierwszych. Zgadza sie?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 10. Data: 2003-01-15 18:25:26
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > Sa firmy ktore handluja kruszcem.

    Mi z tym zdziwieniem chodziło o e-waluty... ;-)