  • 1. Data: 2009-04-22 18:10:18
    Temat: Nowe lokaty OF
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    W OF pojawiły się dwie nowe lokaty.
    1. Nowa edycja lokaty pół na pół :)
    2. Lokata, w której odsetki są wypłacane z góry.

    Szczegóły:
    http://lokaty.open.pl/

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-23 18:43:53
    Temat: Re: Nowe lokaty OF
    Od: w...@w...pl

    promocja za promocją, chociaż oprocentowanie cały czas spada lokat.
    Banki próbuja dawac rózne dodatki,. Ciekawa propozycja jest lokata;
    Lokata TurboProcent do 18% w Citi Handlowy

    szceguły lokaty:
    http://e-lokaty.pl/lokaty-bankowe/banki/130-lokata-t
    urboprocent-do-18proc-w-citi-handlowy.html

  • 3. Data: 2009-04-23 19:11:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <w...@w...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...
[...]

    Ciekawa jak ktos przepuszcza przez karte debetowa 7tys/m-c. Wtedy lokata
    przez miesiac oprocentowana na 18%, ale maksymalna kwota lokaty to 10tys,
    wiec kokosow nie bedzie.
    Ja tam wole przepuscic te 7tys przez PolbankowoErowa KK, a lokate zalozyc na
    7%. W sumie wyjdzie na to samo.

    MK

  • 4. Data: 2009-04-23 20:11:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > przez miesiac oprocentowana na 18%, ale maksymalna kwota lokaty to 10tys,
    oferta moim zdaniem jest kompletnie bez sensu

    > Ja tam wole przepuscic te 7tys przez PolbankowoErowa KK, a lokate zalozyc
    > na 7%. W sumie wyjdzie na to samo.

    napewno nie trzeba się tyle produkować by wydawać tyle tą kartą
    jednak karty polbanku nie mają podglądu na transakcje, wrazie czego
    zareagujesz za późno

  • 5. Data: 2009-04-23 20:40:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > napewno nie trzeba się tyle produkować by wydawać tyle tą kartą
    > jednak karty polbanku nie mają podglądu na transakcje, wrazie czego
    > zareagujesz za późno

    Na co mam reagowac i jak za pozno? Mam taki limit, ze ni musze sie trzesc o
    to czy mi jego strarczy. Wyciag raz w miesiacu mi wystarcza.

    MK

  • 6. Data: 2009-04-23 21:05:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > Na co mam reagowac i jak za pozno? Mam taki limit, ze ni musze sie trzesc
    > o to czy mi jego strarczy. Wyciag raz w miesiacu mi wystarcza.

    na jakąś zdalną transakcję
    ja bym z taką kartą nie mógł spać spokojnie

  • 7. Data: 2009-04-23 21:08:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > na jakąś zdalną transakcję
    > ja bym z taką kartą nie mógł spać spokojnie

    Wspolczuje. Ja spie spokojnie.
    Siedzisz caly dzien przy komputerze i sprawdzasz czy sie cos przypadkiem nie
    pojawilo? Przy tej karcie mialbys wygodniej, bo po kazdej autoryzacji
    przychodzi sms.

    MK

  • 8. Data: 2009-04-24 11:07:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Valdi.Pavlack" news:gsnlkn$epq$1@news.interia.pl

    > W OF pojawiły się dwie nowe lokaty.
    > 1. Nowa edycja lokaty pół na pół :)
    > 2. Lokata, w której odsetki są wypłacane z góry.

    Do tej listy w dniu dzisiejszym dołączyła nowa lokata 7 - miesięczna,
    oprocentowana 7% w skali roku.

    Szczegóły:
    https://lokaty.open.pl/form1/46/