  • 1. Data: 2009-04-22 17:10:12
    Temat: [mBank] chyba im faktycznie sprzedaż siada :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mBanku od dłuższego czasu używam tylko jako konta do wypłat z bankomatów
    i rzadko kiedy są tam większe pieniądze. Dlatego bardzo się zdziwiłem,
    że po zalogowaniu dostałem ofertę kredytu gotówkowego z max limitem
    10KPLN. Z ciekawości zacząłem wypełniać i aż do momentu kiedy pojawiła
    sie strona z przyciskiem "wyślij" nie padło pytanie o dochody.
    I tak mnie korci, czy by nie wysłać wniosku na symboliczną kwotę :)
    KJ

    --
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by

  • 2. Data: 2009-04-22 18:36:46
    Temat: Re: [mBank] chyba im faktycznie sprzedaż siada :)
    Od: Aspace <a...@h...pl>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > sie strona z przyciskiem "wyślij" nie padło pytanie o dochody.
    > I tak mnie korci, czy by nie wysłać wniosku na symboliczną kwotę :)

    ta a później dostaniesz mailem coś takiego...

    ''Witaj,

    Z przykrością informujemy, że z powodu niespełnienia przez Ciebie
    wymagań formalnych wniosek nie został zaakceptowany.

    Serdecznie zapraszamy do dalszego korzystania z naszych usług.''

  • 3. Data: 2009-04-22 18:40:48
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil "Jońca" wrote:
> [...]
    > z max limitem 10KPLN. Z ciekawości zacząłem wypełniać i aż do momentu
    > kiedy pojawiła sie strona z przyciskiem "wyślij" nie padło pytanie o

    Dla lata temu, gdy sprzedaż bynajmniej nie siadała, dostałem ofertę karty za
    podpis.
    W mBanku nigdy nie miałem regularnych wpływów, a wtedy od roku saldo zero.
    IMHO ten typ tak ma. Oferty wysyłają bez ładu i składu, a dopiero gdy ktoś
    złoży wniosek weryfikują czy faktycznie dadzą mu kredyt. Na forum znajdziesz
    posty: "najpierw oferowali, a teraz nie chcą dać!".

    > I tak mnie korci, czy by nie wysłać wniosku na symboliczną kwotę :)

    Wyślij. Pewnie będą chcieli zaświadczenia o dochodach.

  • 4. Data: 2009-04-22 19:31:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Aspace wrote:

    > Z przykrością informujemy, że z powodu niespełnienia przez Ciebie
    > wymagań formalnych wniosek nie został zaakceptowany.
    >
    > Serdecznie zapraszamy do dalszego korzystania z naszych usług.''

    Dokłdnie.
    Mi Inteligo nachalnie proponowało 60 tys, a potem pocałuj mnie w dupę.

  • 5. Data: 2009-04-22 20:08:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "witek" news:gsnrbj$ie7$1@inews.gazeta.pl

    > Dokłdnie.
    > Mi Inteligo nachalnie proponowało 60 tys, a potem pocałuj mnie w dupę.

    Ehhh skąd ja to znam :)

  • 6. Data: 2009-04-23 06:50:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "witek" news:gsnrbj$ie7$1@inews.gazeta.pl

    > Ehhh skąd ja to znam :)

    do mnie notorycznie wydzwaniają z CIti, bo mają dla mnie "dodatkową
    gotówkę", która na oferowanych przez nich warunkach zdecydowanie nie
    jest mi potrzebna...co więcej wczoraj zadzwonili z krakowskiego numeru
    co mnie mocno zdziwiło, gdyż zawsze tel. były z Wawy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-04-23 06:51:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 19:10:12 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > sie strona z przyciskiem "wyślij" nie padło pytanie o dochody. I tak
    > mnie korci, czy by nie wysłać wniosku na symboliczną kwotę :) KJ

    Pojechali chyba skryptem po wszystkich. Też dostałem a konto ledwo dycha
    - a nawet tyle tam nie ma :)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2009-04-23 08:27:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-23, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > jest mi potrzebna...co więcej wczoraj zadzwonili z krakowskiego numeru
    > co mnie mocno zdziwiło, gdyż zawsze tel. były z Wawy

    Z Citi to miałem tak, że zaproponowali, złożyłem wniosek, konsultant
    przyjął wniosek, poprosił o przyniesienie papierów do oddziału
    następnego dnia. A następnego dnia już nawet nie miałem okazji złożyć
    tych papierów, bo Pani w oddziale poinformowała mnie, że wniosek został
    z automatu odrzucony. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2009-04-23 09:06:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > następnego dnia. A następnego dnia już nawet nie miałem okazji złożyć
    > tych papierów, bo Pani w oddziale poinformowała mnie, że wniosek został

    dobre, "uwielbiam" takie akcje...dzwonią, chcą dać, a później NIE! ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-04-23 09:10:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > dobre, "uwielbiam" takie akcje...dzwonią, chcą dać, a później NIE! ;-(
    Heh. Złożyłem. Na całe 500 PLN. Karta z foczką będzie chyba jedną z
    droższych w mojej kolekcji.

    KJ

    --
    Spokojnie... To tylko prowokacja.