  • 1. Data: 2004-01-11 16:22:12
    Temat: Nowe logo BPH PBK i inne ciekawostki
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://www.prnews.pl/download/bphnew.jpg

    Mimo zapowiedzi - nie zmieniaja nazwy banku - zacznie sietylko preces
    rebrandingu placowek bankowych.
    Zaplanowana jest rowniez spora kampania reklamowa budujaca wizerunek banku.
    Za strategie i kreacje odpowiada agencja reklamowa Just.
    Jak wynika z badan przeprowadzonych dla banku przez SMG/KRC MB, swiadomosc
    obecnej nazwy wsrod klientow bankow w Polsce jest niska i ksztaltuje sie na
    poziomie 6 proc..
    Budzet kampani ma wyniesc kilka milionow zotych, oprocz tego wsparciem
    nowego wizerunku ma byc kilkumiesieczna akcja sponsoringowa.
    Patroni medialni mprojektu maja gwarantowac obecnosc nowej marki w mediach.
    Oferta banku ma byc skierowana do osob nalezacych do klasy sredniej tak pod
    wzgledem zasobnosci portfela jak i pozycji spolecznej.
    Bank dalej bedzie mocno obecny na rynku KK.

    (wiecej bede mogl napisac - jak dostane pelne info prasowe - bo przyszlo
    tylko logo ;)

    Zziebniete wroble cwierkaja rowniez (ale to z innych zrodel), ze byc moze w
    tym roku nastapi ogloszenie fuzji BPH PBK z BRE (byc moze dlatego bank
    wstrzymuje sie ze zmiana nazwy, ktora by;la juz wybrana i zaakceptowana
    przez wlascicieli?).

    Bank stawia tez na nowa strategie - np chce zalac centra handlowe placowkami
    w stylu tych Eurobankowych.

    Jednym slowem - moze byc calkiem ciekawie.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-01-11 16:25:41
    Temat: Re: Nowe logo BPH PBK i inne ciekawostki
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > http://www.prnews.pl/download/bphnew.jpg

    Bank BPH ;-))) ? Bank Bank Przemysłowo-Handlowy ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-11 16:29:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    napisał w wiadomości news:btrt7n$i9k$1@news.onet.pl...

    > http://www.prnews.pl/download/bphnew.jpg

    A 'PBK' gdzie się zgubiło ????

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-11 16:31:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A 'PBK' gdzie się zgubiło ????

    Zostało pożarte przez głodne BPH ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-01-11 16:33:16
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zostało pożarte przez głodne BPH ;-)))

    A co do nowego loga - ochyda... :-/

  • 6. Data: 2004-01-11 16:34:35
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btrtsc$k1l$1@news.onet.pl...

    > A co do nowego loga - ochyda... :-/

    Hmmm... ohyda. :-)

  • 7. Data: 2004-01-11 16:37:13
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    [...]

> [...]
    > tym roku nastapi ogloszenie fuzji BPH PBK z BRE (byc moze dlatego bank
    > wstrzymuje sie ze zmiana nazwy, ktora by;la juz wybrana i zaakceptowana
    Biorąc pod uwagę apetyt BPH na opłaty, to źle wróżę mBankowi :-(

    KJ

  • 8. Data: 2004-01-11 16:39:35
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Hmmm... ohyda. :-)

    Zgadzam się - to paskóctfo i paskudztwo w jednym ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-01-11 16:40:06
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > http://www.prnews.pl/download/bphnew.jpg

    Brzydkie :(
    Już ładniejsze miał stary PBK SA.

    > Jak wynika z badan przeprowadzonych dla banku przez SMG/KRC MB,
    > swiadomosc obecnej nazwy wsrod klientow bankow w Polsce jest niska i
    > ksztaltuje sie na poziomie 6 proc..

    Nie tylko wśród klientów - niektórzy pracownicy też mają problem z
    przedyktowaniem nazwy ;) (konkretnie adresu w domenie bphpbk.pl).

    > Budzet kampani ma wyniesc kilka milionow zotych, oprocz tego wsparciem
    > nowego wizerunku ma byc kilkumiesieczna akcja sponsoringowa.

    Czyli kolejne podwyżki cen nas czekają?

> [...]
    [...]
    > Bank stawia tez na nowa strategie - np chce zalac centra handlowe

    Nie wiem, czy klient z tego segmentu będzie chciał przy papierowym stoisku w
    supermarkecie załatwiać sprawy bankowe. Ale może spece wiedzą lepiej...?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 10. Data: 2004-01-11 16:45:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński > Nie wiem, czy klient z tego segmentu będzie
    chciał przy papierowym
    > stoisku w supermarkecie załatwiać sprawy bankowe. Ale może spece
    > wiedzą lepiej...?

    Pomysl tak - placowki BPH PBK dla sredniakow, dla bogatszych Multi dla
    krezusow bankowosc prywatna BRE.
    Takturki obejma tych biedniejszych - zeby sie paletali po zwyklych
    placowkach.