  • 41. Data: 2004-01-14 14:01:38
    Temat: Re: Nowe logo BPH PBK i inne ciekawostki
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Również się zgadza. Oczywiście "prawidłowe" w sensie "istotnie, takie
    > zjawisko językowe występuje" - ale to już Wy zauważyliście, więc nie wiem,
    > po co tu ten Miodek :P

    Miodek tu robi za autorytet ;-))) Czy to się innym fachmanom podoba, czy nie
    ;PPP

    > Natomiast jest czasem "uważane za nieprawidłowe" w sensie "nie podoba się
    > Glenn (i niektórym innym osobom)".

    Robert - odczep się ;-))) , bo Ci zaprenumeruję Vivę na najbliższy rok ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 42. Data: 2004-01-14 14:49:09
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bu3i8g$lsr$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Robert - odczep się ;-))) , bo Ci zaprenumeruję Vivę na najbliższy
    > rok ;-)))

    Ale to naprawde nie bylo zlosliwe: calkiem beznamietne obiektywne
    stwierdzenie.
    Nawet celowo unikalem emotikonek, ktore tak lubie :)

    --
    Robert

  • 43. Data: 2004-01-14 14:56:03
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale to naprawde nie bylo zlosliwe: calkiem beznamietne obiektywne
    > stwierdzenie.
    > Nawet celowo unikalem emotikonek, ktore tak lubie :)

    Dobra, dobra ;-))) Nie zdziw sie, jak Ci Viva pocztą przyjdzie ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 44. Data: 2004-01-14 15:16:21
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bu3leh$68v$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Dobra, dobra ;-))) Nie zdziw sie, jak Ci Viva pocztą przyjdzie ;-)))

    Wcale sie nie zdziwie - wszak prenumeruje ten interesujacy tygodnik ;-)
    Ty nie???

    --
    Robert

  • 45. Data: 2004-01-14 18:24:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Wcale sie nie zdziwie - wszak prenumeruje ten interesujacy tygodnik ;-)
    > Ty nie???

    Hmmm - może do prenumeraty dorzucić kij od mopa ;-) ? Sama już nie wiem
    ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn