  • 1. Data: 2004-01-11 13:28:55
    Temat: Pomocy! Potrzebuję kredytu ale już mam w innym banku
    Od: "ika" <g...@p...onet.pl>

    Proszę powiedzieć w jakich bankach mogą mi udzielić kredytu mając już inny???

  • 2. Data: 2004-01-11 16:37:43
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "ika" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Proszę powiedzieć w jakich bankach mogą mi udzielić kredytu mając już
    inny???

    W każdym. Możliwośc wzięcia kredytu zależy od Twojej zdolności
    kredytowej, a dopiero ta zależy m.in. od tego, czy i na ile już jesteś
    zadłuzony i w jakim banku. Z kolei każdy bank ma swoje własne kryteria
    oceny zdolności kredytowej, a te są jego słodką tajemnicą - nikt Ci
    tutaj dokładnie nie powie,że tu a tu na pewno dostaniesz kredyt przy
    Twojej sytuacji finansowej. Poza tym istnieje coś takiego jak BIK
    (www.bik.pl), więc żaden Twój kredyt nie będzie tajemnicą dla wszystkich
    banków korzystających z jego zasobów. A oficjalnej listy banków
    użytkowników bazy danych nie ma - jest tylko lista udziałówców BIK
    (http://www.bik.pl/biknew/pol/aboutus_shareholders.h
    tm), która i tak
    jest o kant (...) potłuc, bo np. wiem, że Pekao SA nie zgłosiło moich
    kredytów (samochodowego i odnawialnego) do BiK, choć jest jego
    udziałowcem.
    Być może odezwą się klienci banków, którzy jedynie na podstawie
    swoich spostrzeżeń przećwiczonych na własnej skórze mają jakieś zdanie
    na temat surowości oceny zdolności kredytowej konkretnego banku, ale to
    będą tylko sugestie dotyczące konkretnych przypadków. Twój może być
    zupełnie inny, zwłaszcza że nigdy nie wiadomo, czy np. posiadanie
    drugiego samochodu lub kolejnego ROR-u w ocenie danego banku jest
    okolicznością zwiększającą, czy zmniejszającą zdolnośc kredytową.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 3. Data: 2004-01-11 16:49:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:
> [...]
    > wszystkich banków korzystających z jego zasobów. A oficjalnej listy
    > banków użytkowników bazy danych nie ma - jest tylko lista udziałówców

    Ika juz pytala o banki, ktore nie sprawdzaja w BIKu ;) Wiec chyba zdolnosci
    raczej nie ma? ;)

  • 4. Data: 2004-01-12 17:19:23
    Od: "radeon111" <r...@p...onet.pl>

    Bik u nie sprawdza Ge Capital Bank.
    Użytkownik ika <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

  • 5. Data: 2004-01-13 19:55:13
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    radeon111 wrote:

    > Bik u nie sprawdza Ge Capital Bank.

    Nie wiem co to zmienia? przeciez przy pozczce podpisujesz mnostwo
    oswiadczen o akualnej sytuacji finansowej. Nieprawda jest scigana z K.K.
    (oczywiscie jak przestaniesz placic raty) ;)

    --
    l...@s...pl