  • 11. Data: 2004-01-11 16:50:44
    Temat: Re: Nowe logo BPH PBK i inne ciekawostki
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Pomysl tak - placowki BPH PBK dla sredniakow, dla bogatszych Multi

    Widzę to raczej odwrotnie. Chyba, że Multi troszeczkę się weźmie za standard
    świadczonych usług.

    > dla
    > krezusow bankowosc prywatna BRE.

    Tak :)

    > Takturki obejma tych biedniejszych - zeby sie paletali po zwyklych
    > placowkach.

    ...i brali kredyt na pralkę na miejscu? Czy BePeH ma w ofercie zakupy
    ratalne?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 12. Data: 2004-01-11 16:50:58
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Biorąc pod uwagę apetyt BPH na opłaty, to źle wróżę mBankowi :-(

    mBanku może nie ruszą - jest to projekt internetowy i w "oddziałową"
    strukturę BPHPBK nijak nie pasuje.
    Bardziej się obawiam takiego przejęcia jako klient Multibanku, który bardzo
    mi odpowiada.
    Już raz byłem "przejmowany" przez BPH - jako klient PBK. Wyglądało to tak
    PBK "przerobiono" na BPH. Zwłaszcza ceny - podniesiono je do poziomu BPH. Ze
    nie wspomnę już o stosunkowo nowym wynalazku czyli "karnej" opłacie za
    nieużywanie kart płatniczych BPHPBK.

    Bogdan B.

  • 13. Data: 2004-01-11 16:54:08
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
> [...]
    > tym roku nastapi ogloszenie fuzji BPH PBK z BRE (byc moze dlatego bank
    > wstrzymuje sie ze zmiana nazwy, ktora by;la juz wybrana i zaakceptowana

    Pewnie HVB-CA, albo coś w tym stylu. Nowe logo BPH jest przecież połączeniem
    logo BACA i HVB... z nazwą BPH ;)

    > Bank stawia tez na nowa strategie - np chce zalac centra handlowe placowkami
    > w stylu tych Eurobankowych.

    Czyli prawdopodobne, że brand mBanku zostanie ;->>

    > Jednym slowem - moze byc calkiem ciekawie.

    Szkoda, że (znowu) nie dla klientów ;-((

  • 14. Data: 2004-01-11 16:57:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński
    > Widzę to raczej odwrotnie. Chyba, że Multi troszeczkę się weźmie za
    > standard świadczonych usług.

    Multi mialo swiadczyc uslugi glownie via kanaly elektroniczne - (w
    nadchodzacym tygodniu ma sie w Bankier.pl ukazac historia powstania mBanku -
    wiec w koncu wszystko sie wyjasni jak to z Multi i mBankiem bylo).
    Swoja droga - jak dla mnie glupota ze jeszcze nie postarali sie o taka
    funkcjonalnosc jak w Inteligo.
    Dziwne.

    > ...i brali kredyt na pralkę na miejscu? Czy BePeH ma w ofercie zakupy
    > ratalne?

    Dlaczego nie? :)

    Takturki maja wiele innych zalet - zwiekszaja swiadomosc marki banku, sa
    swietne jako punkt informacyjny i do akwizycji klientow i sprzedazy masowych
    produktow - wlasnie KK czy jakiejs formy zakupow ratalnych.

    PKO BP - cos tam chce szalec wlasnie z ratami - zobaczymy jak im to wyjdzie.

    BTW

    Ewentualne połączenie obu spółek miałoby wpływ także na sytuację branży
    bankowej w Polsce. Commerzbank jest głównym inwestorem BRE Banku, a
    HypoVereinsbank jest właścicielem większościowego pakietu akcji Banku BPH
    PBK. Takie połączenie z pewnością byłoby dużym wydarzeniem na naszym rynku
    finansowym. Pod względem kapitałów własnych połączony BPH PBK i BRE znacznie
    wyprzedziłby dzisiejszego lidera Pekao SA, a pod względem sumy bilansowej
    znalazłby się na trzecim miejscu po PKO BP i Pekao SA.

    A Pekao SA juz od dawna zapowiada, ze jest gotowe do dalszych przejec.
    wyniki bank mial bardzo dobre - dlatego akcjonariusze moga sie zgodzic i
    przyklepac taka fuzje.
    Swoja droga - gminne wiesci glosza, ze prezes Bielecki to juz wlasciwie jest
    tylko od potrzasania rak ;)
    Tak to jest jak prezes musi mowic po naszemu a Wloch leniwy... ;)))

  • 15. Data: 2004-01-11 17:01:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witek <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Pewnie HVB-CA, albo coś w tym stylu. Nowe logo BPH jest przecież
    > połączeniem logo BACA i HVB... z nazwą BPH ;)

    A PJO wygrzebal:
    www.hvb.cz
    www.hvb.hu

    > Czyli prawdopodobne, że brand mBanku zostanie ;->>

    mBank dla ludu? ;)

    > Szkoda, że (znowu) nie dla klientów ;-((

    e czemu? Ja tam takie fuzje lubie ;) Zawsze sie cos dzieje.
    My tu na pbb nie musimy narzekac ;) My jestesmy klientami mobilnymi, w
    wiekszosci wyjadaczami wisienek i jak beda cisnac to przejdziemy np do
    nowego PKO BP (ktory juz zakupil spolszczona wersje Altamiry od MultiBanku
    zeby bylo szybciej)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 16. Data: 2004-01-11 17:11:44
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > A PJO wygrzebal:
    > www.hvb.cz
    > www.hvb.hu

    Ano właśnie... Czyli po fuzji z BRE zmienią tylko literki ;)

    > mBank dla ludu? ;)

    A nie jest taki ? :->>
    Ps. i nie obrażać się ;)

    > e czemu? Ja tam takie fuzje lubie ;) Zawsze sie cos dzieje.
    > My tu na pbb nie musimy narzekac ;)

    Pożyjemy, zobaczymy.... ;-))

  • 17. Data: 2004-01-11 17:13:17
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > A co do nowego loga - ochyda... :-/

    Ohyda to zbyt duzo powiedziane. Ale faktem jest ze grafik sie nie
    przemeczyl zawijas sciagniety z hvb a tylda z bacy

    adam

  • 18. Data: 2004-01-11 17:26:38
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btrtdr$r3t$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Bank BPH ;-))) ? Bank Bank Przemysłowo-Handlowy ;-))) ?

    A bylo na tej grupie juz o tym zjawisku :)
    (Po pewnym czasie skrot traci transparentnosc jako taki i trzeba dodac znowu
    rzeczownik pospolity.)

    --
    Robert

  • 19. Data: 2004-01-11 17:28:39
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btrt7n$i9k$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:
    > http://www.prnews.pl/download/bphnew.jpg

    > Jak wynika z badan przeprowadzonych dla banku przez SMG/KRC MB,
    > swiadomosc obecnej nazwy wsrod klientow bankow w Polsce jest niska i
    > ksztaltuje sie na poziomie 6 proc..

    Hmmm... chyba nie slyszalem o firmie SMG/KRC MB ...

    MSPANC

    --
    Robert

  • 20. Data: 2004-01-11 17:33:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertS <u...@o...pl> wrote:
    > Hmmm... chyba nie slyszalem o firmie SMG/KRC MB ...

    Oj... SMG/KRC Millward Brown Co.
    O tej slyszales? ;)