    From: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowe hipermarketowe KK
    Date: Sat, 19 Nov 2005 00:18:54 +0100

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Wiesz, ten twoj portal mialby sens gdybys choc troche bral
    > odpowiedzialnosc
    > za to co tam umieszczasz.

    myślę że trochę przesadziłeś (zajrzyj do hyde-parku, ale ooops, trzeba się
    zapisać na newslettera, no tak, zatem nie poczytasz...)

    > A tak to tylko bezmyslnie cytujesz czyjes marketolenie, podbijasz sobie
    > ego

    może Twoje ego potrzebuje podbicia ?

    > - karta kosztuje "tylko 29zl/rok" (to napisales) ORAZ(tego nie napisales):
    > . 4zl/mc za wyciag

    jeżeli nie wchodzisz w kredyt to nie masz tej opłaty

    > . 0,75% zadluzenia/mc - ubezpieczenie Cardiff rozszerzone
    > lub
    > . 045% zadluzenia/mc - ubezpieczenie Cardiff podstawowe
    > . 10zl/kwartal za Pakiet "Komfort Plus"

    powyższe nieobowiązkowe,

    > - placac karta w sieci Carrefour uzyskujesz rabat 1,5% (to napisales) ALE
    > TYLKO DO KONCA 2005roku!!! (tego nie napisales)

    bo będzie przedłużone

    > W razie gdybys chcial zrezygnowac z ubezpieczen (nie wiem czy mozna z
    > wszystkich) to popatrz na pozycje TOiP nazywajaca sie "Realizacja wniosku
    > Kredytobiorcy o rezygnacje z ochrony ubezpieczeniowej" - 30,00zl

    można w momencie składania wniosku

    > A sam sobie odpowiedz na pytanie po jaki ch^j takie bzdety bezkrytycznie
    > zamieszczasz...

    natomiast prośba do Ciebie abyś się zastanowił po co Twój post ?
    miałeś zły dzień po prostu....
    mimo wszystko, miłego weekendu i obyś więcej nie miał takich dni, albo
    przynajmniej na niusy nie pisał "w te dni"

    pozdrawiam

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl