  • 41. Data: 2009-05-27 09:39:12
    Temat: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    RobertS wrote:

    > ;-D

    > Dlaczego mają być niezadowoleni? Jak komuś się ta karta nie podoba to
    > zwyczajnie o nią nie wnioskuje...
    >
    > Natomiast jeżeli ktoś np. planuje wydatki remontowe za 10.000 zł to
    > dzięki tej karcie zaoszczędzi 600 zł. Wniosek taki, że opłaca się kartę
    > mieć nawet dla jednego większego zakupu oczywiście jeżeli komuś chce się
    > bawić w takie ceregiele ;-)

    Pamietaj o ograniczeniach - zwrot 6%, ale max xxx (obecnie 7%/200pln
    chyba jest) - wiec za duzo to nie wydasz

    --
    Regards,
    Maverick

  • 42. Data: 2009-05-27 10:16:16
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 27 Maj, 10:11, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    >
    > widze, ze zdania nt tej karty są podzielone, IMHO to niezly pomysl ze
    > strony banku: oferujemy karte ze zwrotem 7% transakcji" - to juz jest
    > cos, a ze tylko wybrane towary i przez okeslony czas to juz inna historia
    >
    > ta karta bylaby super, gdyby oferowala zwrot nawet 5% przy zakupach
    > spozywczych lub/i paliwowych i to nie okresowo tylko przez caly czas -
    > dla mnie bomba, bo zarcie lub paliwo kupuje co kilka dni a rower czy
    > materialy budowlane co kilka lat wiec karta oferujaca zwrot za towary,
    > ktorych nie kupuje lub akurat nie potrzebuje nic mi nie daje...

    Uwaza, ze kwestia czasu jest, jak ktos zaoferuje wersje KK niniejszej
    karty rabatowej

    http://www.spolem.org.pl/nasze-marki/karta-klienta,1
    6,1.html

    Karta kosztuje 20 zl corocznie i daje przewaznei (w skali Polski sa
    rozne rabaty) 5% znizki w sklepach spolem.

    Robie tam zakupy w miare sporadycznie, ale tak gdzies od kwietnia juz
    mam zwrocony koszt wyrobienia.

  • 43. Data: 2009-05-27 10:31:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Zauważcie również, że w przypadku np. materiałów budowlanych jeżeli ktoś
    kupuje ich więcej niż paczkę gwoździ i karton płytek to warto nabyć je w
    hurtowni.
    Ceny tam są często sporo niższe, ale kartą zapłacić się nie da....

    Chociaż znam też gościa, który zbudował i wyposażył prawie cały dom
    kupując co się da w Castoramie tudzień innym Praktikerze (nie wiem tylko
    czy płacił kk) ;-D

    I jak dla mnie lepsza jest kk ze zwrotem 1% wszedzie niz 6% na określone
    rodzaje zakupów. Proste i jasne: kupuję za 1000 zł i 10 zł do mnie
    wraca, nie muszę patrzeć czy akurat ten sklep jest objęty promocją ani
    też nie są to jakieś punkty wymieniane na złotówki na określonych warunkach.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 44. Data: 2009-05-27 11:24:19
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Maj, 10:35, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Wydaje mi sie, ze promocja nie dotyczy zakupu wybranego asortymenty, ale
    > calego sprzedawanego przez merchanta w okreslonej kategorii. tak, wiec w tym
    > przypadku dostaniesz zwrot za zakup Pepsi w Decathlonie, ale nie dostaniesz
    > juz za zakup roweru w Auchanie. Zwrot jest dokonywany na podstawie MCC, wiec
    > rowniez tu moga sie pojawic pewne bledy, bo nie zawsze sklap bedzie
    > przypisany do danego MCC mimo, ze nam sie wydaje, ze to sklep sportowy :).

    Dokładnie tak. Kupowałem papierosy w Praktikerze i dostałem rabat.
    Owszem, fajki to "wykończeniówka", ale nie budowlana !

  • 45. Data: 2009-05-27 13:09:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    wiadomościnews:gvhnvm$obu$1@news.onet.pl...

    > Były lekarstwa. Było wyposażenie domu. Teraz na lato sma być przęt sportowy.
    > To mają być produkty egzotyczne? Ja tam uważam, że ten program promocyjny
    > jest świetny. Przecież nie jest zabronione posiadanie także innych kart
    > oprócz furorki.

    OK, tu juz wchodzimy na osobiste preferencje. Do mnie akcje typu 5%
    znizki w maju na sprzet do domu nie trafiaja. To troche jak te
    historie z lat osiemdziesiatych w Polsce - dzisiaj rzucili rowerki
    dzieciece, to kupujemy. Za tydzien moze rzuca pralki to tez kupimy.

    Oczywiscie lepiej jesli bank cos daje - bo wcale nie musi, a na
    dodatek jeszcze moglby zabierac.
    Jakos wolalbym stale 1% - 2% ale na wszystko, od chleba po bilety
    lotnicze.

  • 46. Data: 2009-05-27 13:26:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 May 2009 04:24:19 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Dokładnie tak. Kupowałem papierosy w Praktikerze i dostałem rabat.
    > Owszem, fajki to "wykończeniówka", ale nie budowlana !

    Jak to nie. Wyobraź sobie, że majster ma robić cały dzień a tu nie ma co
    zajarać - zgroza ;)

    --
    xbartx

  • 47. Data: 2009-05-27 14:35:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Maj, 15:26, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Jak to nie. Wyobraź sobie, że majster ma robić cały dzień a tu nie ma co
    > zajarać - zgroza ;)

    Nie tylko majster; prawnicy i papierosy to jak krew i wampiry,
    zwłaszcza kiedy dokonują wykładni noweli prawa budowlanego...;-)

  • 48. Data: 2009-05-27 14:51:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > sportowy. To mają być produkty egzotyczne? Ja tam uważam, że ten program
    > promocyjny jest świetny. Przecież nie jest zabronione posiadanie także

    Wiesz, z lekarstw to ja kupuje : ibuprom, wapno oraz witaminki. W ciągu
    ostatniego 1,5 roku raz przytrafiło mi się zapalenie oskrzeli i na leki
    wydałem ponad 100 PLN (w tym antybiotyk). Oszczędność 6 PLN nie robi
    więc na mnie wrażenia.

    Wyposażenie domu ? W ciągu ostatniego roku kupiłem kanapę i stolik pod
    TV (z czego ten ostatni via Allegro bo był dwa razy tańszy niż w sklepie
    stacjonarnym).

    Sprzęt sportowy ? Chodzę 3-4 raz w tygodniu na siłownię i czasami na
    basen więc żadnego sprzętu nie potrzebuję, najwyżej jakieś ubranie (no
    ale to się kupuje raz na rok, a buty już mi służą 2 rok i rozpaść się
    nie chcą).

    Dla mnie w tym nic świetnego nie ma. Co do zakupów materiałów
    budowlanych to z tego co ja się orientuje to najtaniej to wychodzi jak
    się kupuje u źródła (producent), a tam nikt płatności kartą nie
    przyjmuję. Oszczędność w stosunku do cen sklepowych wynosi kilkadziesiąt %.

    Co innego gdyby wprowadzili 6% na różnego rodzaju sprzęty RTV, bo
    bywalcem Saturnów i MM jestem notorycznym i ciągle coś kupuję, zmieniam
    modele itp ;) Aczkolwiek tutaj czasowa promocja nic nie daje, ponieważ
    ja kupuję przeważnie jak jest jakaś promocja, więc może się zdarzyć, że
    akurat jak będzie promocja w sklepie to się skończy promocja na karcie.

    --
    Mithos

  • 49. Data: 2009-05-27 15:13:30
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jeszcze co do tego, że niektórzy dyskutanci twierdza, że lepwsz jest
    > cashback 1% na wszystko. Przy cashbacku "branżowym" 6% już jeżeli wydamy
    > tylko w danej "branży" 17% całości wydatków efektywnie jest to więcej niż
    > 1% od całości wydatków. I jest to realny zysk, nie ma tworzenia świata
    > wirtualnych cen, jak przykładowo w przypadku programu ING
    > Bankujesz-Kupujesz.

    Problem w tym, że jeśli nie wstrzelisz się w dany segment obecnej promocji
    to karta jest Ci na nic i leży. A jak leży to skasują Cię 60zł za rok
    używania i 47zł za dodatkową. Do tego obsługa karty wydaje mi się być
    droga - np. zmiana PIN kosztuje 8zł. Dlatego ja wolę 1% na wszystko i
    spokój.

  • 50. Data: 2009-05-28 06:54:33
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "bradley.st" napisał:

    > Jakos wolalbym stale 1% - 2% ale na wszystko, od chleba
    > po bilety lotnicze.

    Biletów lotniczych w Żabce (jeszcze) nie sprzedają, ale parę innych
    rzeczy tak - OIMW tam jest cały czas 1.%.

    --
    Pozdrawiam - Aicha