  • Data: 2017-07-30 12:41:04
    Temat: Re: Nowa bankowość internetowa T-Mobile UB
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-30 o 11:54, Heniek pisze:

    > Dwa kliki więcej to dla ciebie problem?
    > To miałem na myśli.

    To nie są dwa kliki, przecież najpierw muszę wyjść z konta.
    Dotąd wystarczyło kliknąć, że z konta na którym akurat jestem chcę
    wykonać przelew i pojawiał się również wybór szablonów.
    Komu to przeszkadzało, dlaczego nadal nie może być wygodnie?

    Dotąd szablony pokazywały się w kolejności alfabetycznej.
    Teraz czort wie, w którym miejscu znajdę. Trzeba przeszukać uważnie
    wszystkie, może uda się nie przegapić tego poszukiwanego.
    Komu to przeszkadzało, dlaczego nadal nie może być wygodnie?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/