  • 1. Data: 2017-07-28 13:01:14
    Temat: Nowa bankowość internetowa T-Mobile UB
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Nie podoba mi się ta ich nowa bankowość. Jeśli chcę wykonać przelew z
    konta, to powinienem moc wejść bezpośrednio w szablony. Poza tym
    szablony w starej wersji wyświetlają się w kolejności alfabetycznej.
    Komu to przeszkadzało?
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 2. Data: 2017-07-29 13:01:48
    Temat: Re: Nowa bankowość internetowa T-Mobile UB
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 13:01:17 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:
> [...]
    > konta, to powinienem moc wejść bezpośrednio w szablony. Poza tym
    > szablony w starej wersji wyświetlają się w kolejności alfabetycznej.

    Płatnosci-Zarządzaj/(Przelew krajowy)-Szablony.

    --
    Heniek

  • 3. Data: 2017-07-29 15:26:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-07-29 o 13:01, Heniek pisze:

    > Płatnosci-Zarządzaj/(Przelew krajowy)-Szablony.

    Właśnie o tym pisałem przecież.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2017-07-30 11:54:16
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu sobota, 29 lipca 2017 15:26:43 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Właśnie o tym pisałem przecież.
    >
    > --
    > Akarm
    > http://bykom-stop.cba.pl/
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    Dwa kliki więcej to dla ciebie problem?
    To miałem na myśli.

  • 5. Data: 2017-07-30 12:41:04
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-07-30 o 11:54, Heniek pisze:

    > Dwa kliki więcej to dla ciebie problem?
    > To miałem na myśli.

    To nie są dwa kliki, przecież najpierw muszę wyjść z konta.
    Dotąd wystarczyło kliknąć, że z konta na którym akurat jestem chcę
    wykonać przelew i pojawiał się również wybór szablonów.
    Komu to przeszkadzało, dlaczego nadal nie może być wygodnie?

    Dotąd szablony pokazywały się w kolejności alfabetycznej.
    Teraz czort wie, w którym miejscu znajdę. Trzeba przeszukać uważnie
    wszystkie, może uda się nie przegapić tego poszukiwanego.

  • 6. Data: 2017-08-01 02:59:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Heniek" 6...@g...co

    Dwa kliki więcej to dla ciebie problem?