  • 1. Data: 2003-04-18 20:53:40
    Temat: Nowa TOiP w ING
    Od: "Fish" <n...@p...pl>

    Z dn. 29.04.br. zmianie ulegną niektóre stawki Tabeli Opłat i Prowizji,
    m.in.: opłata za prowadzenie KONTA Standard Taryfa 2
    zostanie obniżona do 6 zł; za drugą i każdą kolejną wypłatę/prze
    lew z rachunku OKO w mies. kalendarzowym:10 zł; za połączenie z
    HaloŚląskim:1,2zł; za przelew na rach. w innym banku dokonany w
    Oddziale: 3zł, przez ING BankOnLine, HomeCash, serwis automaty-
    czny HaloŚląski, SMS - 1 zł; za otrzymanie faksem informacji o
    saldzie i transakcjach:2zł za stronę A4; zawiadomienie o niezre-
    alizowaniu polecenia zapłaty: 5zł; roczna opłata za obsługę li-
    mitu zadłużenia: 1,5 % kwoty limitu, min. 55zł; roczna opłata
    za obsługę pożyczki odnawialnej:1,5 % kwoty pożyczki, min.75zł.

  • 2. Data: 2003-04-19 08:56:48
    Temat: Re: Nowa TOiP w ING
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Fish" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mitu zadłużenia: 1,5 % kwoty limitu, min. 55zł; roczna opłata
    > za obsługę pożyczki odnawialnej:1,5 % kwoty pożyczki, min.75zł.

    Wiemy wiemy...
    było już...

    RJCz

  • 3. Data: 2003-04-19 19:46:18
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)za drugą i każdą kolejną wypłatę/prze

    > Wiemy wiemy...
    > było już...

    Nie jestem klientem tego banku, ale czuję, że chcę byc jego pracownikiem;
    Mam szereg wniosków racjonalizatorskich:
    - opłata za brak wzrostu obrotów na koncie: 45 zł
    - opłata za niezrealizowanie zapłanowanej liczby przelewów: 50 zł/
    tygodniowo
    - opłata za brak wizyty w oddziale: 3 zł/dziennie
    - opłata z przyjście do oddziału w stroju niedbałym: 500 zł
    - .................

    Jest gites.

  • 4. Data: 2003-04-19 22:29:00
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "No Name"

    > Nie jestem klientem tego banku, ale czuję, że chcę byc jego pracownikiem;

    Chyba się nie załapiesz - zwalniają teraz co dziesiątego pracownika.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-04-20 09:37:05
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Chyba się nie załapiesz - zwalniają teraz co dziesiątego pracownika.

    Zwalniają obsługę, racjonalizatorów biorą chyba wszystkich, jak leci ;-)

    Pzdr: Dogbert

  • 6. Data: 2003-04-20 15:26:24
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "No Name"

    > Zwalniają obsługę, racjonalizatorów biorą chyba wszystkich, jak leci ;-)

    Rozumiem że ta nowa TOiP to też efekt pracy racjonalizatorów ;-)

    wesołych Świąt,
    Bogdan B.