  • 1. Data: 2003-10-03 07:59:42
    Temat: Nowa TOiP Millennium - brak zmian
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Jest kolejna TOiP z 2.10.2003, ale nadal zadnych zmian :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2003-10-03 08:48:17
    Temat: Re: Nowa TOiP Millennium - brak zmian
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    and.pl...

    > Jest kolejna TOiP z 2.10.2003, ale nadal zadnych zmian :-)

    Niech mi ktos wyjasni cel zmiany daty na ichnich TOiP bez zmiany zawartosci?

    Mialem tam konto juz dobrych kilka lat temu i tez co chwila byla nowa, a
    ciagle ta sama...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-10-03 11:04:02
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    and.pl...
    > Jest kolejna TOiP z 2.10.2003, ale nadal zadnych zmian :-)

    Czy nowa oferta nie wchodzi w zycie przypadkiem od 6pazdziernika?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2003-10-03 11:16:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Lopez"
    > Czy nowa oferta nie wchodzi w zycie przypadkiem od 6pazdziernika?

    tez tak pisali, ale zdążą wydać nową TOiP - mają wprawę :-)
    *** blad ***