  • 1. Data: 2003-10-02 21:10:04
    Temat: RE: Karta kredytowa z info o blokadach i limitami na www
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    Internetowych sobie nie zmienisz - ale reszta jest wlasnie
    > tak - przynajmniej www i WAP. Zapewne tez w mBanku?

    W mBanku da sie jeszcze zmienaic limity (ale nie wszystkie) przez inet.
    Co ciekawe możn\ tez karte aktywowac i ustalic lub zmienic PIN (weszysko
    potwierdzane TANami).

    BTW, ostatnio miałem okazje przekonac się jak w praktyce dziala
    ograniczenie ustawionego limitu, przypadkowo probujac robic zakupy
    powyzej niego. POS ladnie wyplul - transakcja odrzucona, nie akceptowac.

    > Reszta
    > chyba tylko przez telefon, ale ja nie kkardowiec. To pytanie
    > raczej do dwoch takich "zbokow" :D

    :)

    --
    Wojciech Frabiński