eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa KK PKO BP - skladalem wniosek :). › Re: Nowa KK PKO BP - skladalem wniosek :).
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
    .onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: r...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa KK PKO BP - skladalem wniosek :).
    Date: 8 Jan 2003 13:00:34 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 101
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    References: <3...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1042027234 18098 192.168.240.245 (8 Jan 2003 12:00:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Jan 2003 12:00:34 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.96.247.134, 213.180.130.14
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 4.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:221088
    [ ukryj nagłówki ]

    > Dzis poszedlem zlozyc wniosek o Silver Vise KK, najnowszy produkt PKO
    > BP ;).
    >
    > Musialem niestety postac chwile w kolejce do dzialu zajmujacego sie
    > kredytami. Po jakichs 10 minutach sie doczekalem na swoja kolej.
    >
    > Nastapila dosc mozna konsternacja gdy powiedzielem po co przychodze,
    > bo okazalo sie ze skladam pierwszy wniosek w tym oddziale ;)) (duzy
    > oddzial w Lublinie - samo centrum miasta !!).
    >
    > Pracownicy nie byli za bardzo przygotowani na przyjecie takiego
    > wniosku, a jeden z nich ogladajac moj wniosek (drukowalem sobie z
    > inetu na kolorowej plujce) nie mogl wyjsc z podziwu skad mam taki
    > ladny wniosek, bo na pewno nie od nich :)) (LOL). Jedna z pan, ktore
    > pracowaly w dziale kretydow poszla po kolezanke z innego dzialu, ktora
    > jako jedyna byla na szkoleniu dotyczacym nowego produktu, wrocila po
    > jakichs 5-10 minutach, sama, ale kolezanka przyszla za jakis czas. W
    > miedzy czasie zarzucilem pania pytaniami:
    > 1) o jaki limit moge wnioskowac zeby wniosek zostal rozpatrzony
    > pozytywnie. Pytanie bylo dosc trudne, ale w jakiejs wewnetrznej
    > instrukcji banku zobaczylismy tabelke z mnoznikami dla odpowiednich
    > dochodow (a konkretniej dla sum pozostalych w miesiacu po odliczeniu
    > kosztow utrzymania i kredytow). Mnozniki rozpoczynaly sie od 1,2 przy
    > kwocie w granicach 1200-1600, przez 1,4 od 1600-2200, i dalej
    > proporcjonalnie, od ponad 8k PLN mnoznik byl maksymalny - 2,4 :).
    > Pani blednie interpretowala te wytyczne i mnozac moje dochody przez
    > wspolczynnik otrzymala dosc duza kwote (choc w Raiffim daja mi wiecej
    > przy moich dochodach), a dodatkowo poinformowala mnie ze moge
    > wnioskowac o maksymalna kwote dotyczaca tego przedzialu. Jednak jakos
    > w to nie wierzylem i zwrocilem uwage z mnozy sie nie dochod przez
    > wspolczynnik, a kwote pozostala po oplaceniu wszelkich miesiecznych
    > kosztow ... takze limit mi sporo zmalal ;((, ale wcale nie
    > potrzebowalem duzego limitu :).
    > 2) zadalem pytania o warunki dodatkowych ubezpieczen, zabilem lekkiego
    > cwieka, bo nie bylo wersji drukowanej warunkow, tylko elektroniczna
    > przeslana mailem (widzialem ze pani otwierala outlooka ;)). Pani
    > dysponetka byla tak mila ze wydrukowala mi te warunki (chodzilo mi o
    > Assistance i ubezpieczenie zakupionych towarow). Niestety na drukarce
    > iglowej co trwalo i wydruk nie byl najlepszy ;(. Dalo sie jednak to
    > przeczytac i po zapozniu sie z warunkami wybralem ubezpieczenie
    > zakupionych towarow ;)). Potem podpisalem jeszcze 2 oswiadczenia dla
    > ubezpieczyciela, oba w 1 egzemplarzu (1 ubezpieczenia transakcji
    > wykonanych karta na 24h przed zastrzezeniem, a drugie ubezpieczenia
    > towarow). Oba byly w 1 egzemplarzu, wiec poprosilem o ksero, ktore
    > dostalem bez problemow :)). Na koniec podpisywalem umowe, ktorej
    > niestety nie dane bylo mi dokladnie przeczytac, i ktora byla prawie
    > niewypelniona, bo obsluga nie bardzo wiedziala, ktore pola wypelnic, a
    > ktore wypelniaja w centrum kart ... troche mi sie to nie podobalo, ale
    > trudno, czytalem regulamin karty wczesniej, wiec nie spodziewam sie
    > jakichs niedogodnosci.
    > 3) Na koniec pytalem o mozliwosc wyboru dnia konca okresu
    > rozliczeniowego, i tu okazalo sie ze pracownicy nie bardzo mieli
    > pojecie jak dziala KK :). Bo pani powiedziala ze nie mozna wybierac
    > sobie tego dnia, bo z gory wiadomo ze okres rozliczeniowy trwa 21 dni
    > ... LOL. Zawsze wydawalo mi sie ze trwa 30 dni :), a potem jest czas
    > na splacenie zadluzenia (grace period), ale pani twierdzila inaczej,
    > wiec sie nie klocilem :)). Wiem ze jest w TOiP pozycja zmiany terminu
    > rozliczenia, wiec zmieni sie w przyszlosci. A z wniosku wynika ze bank
    > go ustala na poczatku :((.
    >
    > Dodatkowo zauwazylem dosc powazny mankament wniosku, jest pytanie czy
    > wnioskodawca zgadza sie na wydanie karty z mniejszym limitem lub innej
    > (gorszej) karty jesli bank uzna ze ma mala zdolnosc kredytowa. IMHO
    > powinno byc to rozbite na 2 pytania. Bo karte z mniejszym limitem
    > chetnie bym wzial, ale juz Karta Blekitna (Elektronic) mnie nie
    > interesuje, bo robie duzo transakcji internetowych ...
    >
    > Ogolnie obsluga w PKO BP mila, na siedzaco, dostalem warunku
    > ubezpieczen, ksero tego co chcialem, ale niestety obsluga
    > niekompetentna jesli chodzi o informacje o produkcie, IMHO jednak
    > trzeba odrozniac grace period od okresu rozliczeniowego, i nie podoba
    > mi sie podpisywanie umowy in blanco. Spedzilem w banku ok godziny,
    > troche dlugo, ale czytania mialem troche i wydruki warunkow
    > ubezpieczen troche trwaly ...
    >
    > Troche zdziwilo mnie tez to ze wzor podpisu na karte trzeba podawac
    > czytelny, a w regulaminie czytalem dodatkowo ze karta przychodzi z
    > paskiem na podpis i trzeba ja podpisac jeszcze dlugopisem (zawsze tak
    > jest ???). To po co im wzor podpisu ? A moze wcale go nie beda
    > skanowac, tylko potrzebny im w razie kradziezy ? :)) (juz to widze).
    >
    > Teraz pozostaje mi czekac na werdykt :), Multi nie chcial mi dac KK,
    > zobaczymy jak PKO BP, potem zostaje mi jeszcze BZ WBK i Citi, ale mam
    > nadzieje ze uda sie teraz ;). Raiffeisen ma niestety beznadziejne
    > warunki ubezpieczenia, wiec tam raczej nie pojde, choc ich kalkulator
    > na stronie pokazuje mi ze moge miec taaaaaaaaaki limit ;)).
    >

    Gratuluję!

    Miałeś wgląd do najbardziej sekretnych rzeczy w banku, jakimi są wenętrzne
    instrukcje. Pani najprawdopodobniej poleci przez ciebie ze stanowiska...
    Proponuję skasować posta z listy ;-)

    Czemu są one sekretne?: z moich doświadczeń wynika, że najczęściej są one
    sprzeczne z materiałami dostępnymi dla klientów (regulaminy, ulotki etc.).

    Michał

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1