  • Data: 2003-01-17 17:48:32
    Temat: Re: Nowa KK PKO BP - skladalem wniosek [part 2]
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tak jak pisalem pare dni temu, 07.01 skladalem wniosek o karte jak w
    topicu, a konkretnie o Silvera VISA. Dzis czyli dokladnie po 10 dniach
    otrzymałem podpisaną przez przedstawicieli umowę, co oznacza pozytywne
    rozpatrzenie wniosku. Jak na moj gust to super szybko. Choc karty
    jeszcze fizycznie nie mam, to spodziewam sie ze za kilka dni przyjdzie
    (w koncu wysylaja poleconym). Takze okazuje sie, ze moloch, ktory nie
    cieszy się na grupie zbytnim poparciem potrafil rozpatrzyc wniosek
    dotyczacy nowego produktu (wprowadzony 02.01.2003) bardzo szybko, a
    super nowoczesny zachwalany na grupie Multibank męczył się z moim
    wnioskiem (jak opisywałem) ponad miesiąc, a do tego musialem sie
    telefonicznie dopominac o to, zeby uzyskac jaka kolwiek informacje ...
    i w koncu dowiedzialem się, że wniosek rozpatrzono odmownie ...
    Wnioskowalem o identyczny limit, wiec LOL.

    Razem z umową dostalem certyfikat ubezpieczenia artykułów zakupionych
    kartą :)), choc nie dostalem certyfikatu dotyczącego ubezpieczenia
    transakcji na 24h przed zastrzezeniem, ale nie wiem czy takowy się
    dostaje ? W umowie nigdzie nie widzialem (ale tylko rzucilem okiem)
    zapisu o tym ubezpieczeniu ...

    pzdr,
    Dentarg

    --