  • Data: 2002-12-23 19:39:54
    Temat: Re: Nordea - plus minus
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przelewy miedzynarodowe zawsze byly i sa drogie.

    Ale ja nie pisałem o cenie tylko o zabójczej prędkości, bo jak pisze
    autor przelew był wysłany w kwietniu, a dodatkowe obciążenie
    pojawiło się pod koniec grudnia.
    Źle to świadczy o rynku, że takie dziadostwo jest w stanie się na
    nim utrzymać.

    Co do cen natomiast to prawdopodobnie będą się musiały jednak
    znacznie obniżyć (przynajmniej w ramach Unii), bo wygląda na to,
    że KE dobrała się wreszcie bankom do d...

    pozd.Pix