  • 1. Data: 2008-02-27 09:08:16
    Temat: [Nordea] kanal internetowy
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Leży całkowicie. Podobnie transakcyjny kanał telefoniczny.

    Brak podanego terminu kiedy wstanie.

    marekz

  • 2. Data: 2008-02-27 10:11:41
    Temat: Re: [Nordea] kanal internetowy
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):

    > Leży całkowicie. Podobnie transakcyjny kanał telefoniczny.
    >
    > Brak podanego terminu kiedy wstanie.
    >
    > marekz
    Komunikat ze strony:
    "Uprzejmie informujemy, iż w związku z awarią teleinformatyczną system
    bankowości elektronicznej Nordea oraz infolinia transakcyjna nie będą dostępne
    do odwołania. W celu aktywacji lub zastrzeżenia kart płatniczych oraz
    zastrzeżenia pakietów uwierzytelniających prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    Klienta dostępnym pod numerami infolinii Banku 0 801 667 332 lub dla osób
    dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy +48 58 3 000 000.

    Do czasu usunięcia awarii dyspozycje mogą być składane w oddziałach Banku.

    Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację. "

    Prawie zrezygnowałem z Multi na rzecz konta w Nordei (mam i tu i tu)
    Ale to nie pierwszy ich problem tego typu, więc zachowam oba...

  • 3. Data: 2008-02-27 14:29:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Filip Lach"

    > "Uprzejmie informujemy, iż w związku z awarią teleinformatyczną system
    > bankowości elektronicznej Nordea oraz infolinia transakcyjna nie będą
    > dostępne
    > do odwołania.

    bankomat nie chcial mojej żonie forsy wyplacic a inny
    bankomat z BZWBK debet na koncie na kwote 368,70

    Okazuje się, że są to 2 z poniedzialkowych transakcji
    a co z resztą z poniedzialku i wtorku nie wiadomo
    na wszelki wypadek pojechała własnie do oddzialu żeby sprawdzili
    czy z rachunkiem wszystko OK
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-02-27 16:19:10
    Od: bob <1...@x...pl>

    Dopiero co założyłem konto ... a tu masz. W poprzednim moim banku tj.
    VBD przez trzy lata nic takiego się nie zdażyło ... dobrze , że mam inne
    instrumenty w portfelu ...

  • 5. Data: 2008-02-27 17:38:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "bob"
    > Dopiero co założyłem konto ... a tu masz. W poprzednim moim banku tj.
    > VBD przez trzy lata nic takiego się nie zdażyło ... dobrze , że mam
    > inne instrumenty w portfelu ...

    takie coś Nordei też się nigdy dotąd nie przytrafiło
    - jakaś przerwa był (planowa) jak przyłączyli LG

    A kilka kart w portfelu to najlepsze zabezpieczenie
    *** blad ***

  • 6. Data: 2008-02-27 18:38:33
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości

    > na wszelki wypadek pojechała własnie do oddzialu żeby sprawdzili
    > czy z rachunkiem wszystko OK

    Hehehe, tak wlasnie sie rodzi nieuzasadniona panika i kolejki pod bankami.
    :-)) Co da w takiej sytuacji pojchanie do oddzialu, jak cos sie mialo
    spieprzyc, to juz to dawno nastapilo.

    A w Nordei to chyba cos powazniejszego, bo do tej pory bankowosc internetowa
    nie wstala. Ciekawe czy to cos z softem (odpukac) czy raczej uszkodzenie
    typu "kabel ukradli".

    marekz

  • 7. Data: 2008-02-28 12:38:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MarekZ"

    > Hehehe, tak wlasnie sie rodzi nieuzasadniona panika i kolejki pod
    > bankami. :-)) Co da w takiej sytuacji pojchanie do oddzialu, jak cos
    > sie mialo spieprzyc, to juz to dawno nastapilo.

    już OK, w oddziale saldo bylo widac, a dzis system już dziala

    wyjazd byl konieczny, bo po 5 operacjach kartą w różnych dziwnych
    miejscach
    jak Maximus, czy real nie bylo pewne czy nie trzeba zablokowac karty
    *** blad ***