  • 1. Data: 2008-02-27 09:11:47
    Temat: BZWBK24: problemy z logowaniem i zmianą hasła (hasło maskowane)
    Od: 0...@g...com

    Witam,
    mam problemy z logowaniem do stron BZWBK24. Problem polega na tym, że
    mimo że wpisuję na 100% poprawne hasło, to logowanie nie zawsze się
    udaje. Rzadko kiedy loguje się za pierwszym razem. Często jest to
    drugi, trzeci, czwarty lub piąty raz. Zdarzyło mi się też kilka razy
    zablokować konto poprzez wykonanie pięciu "niepoprawnych" logowań -
    niepoprawnych w "" ponieważ jestem pewien poprawności wprowadzonego
    hasła.

    Mam też problem ze zmianą hasła: nie mogę go zmienić - zawsze w
    momencie zmiany hasła zostaję wylogowany ze strony. Próbowałem zmiany
    hasła już chyba ze 100 razy i nigdy mi się to nie udało.

    Mój post nie jest prośbą o poradę co robię źle, tylko prośbą do osób
    które mają podobny problem, żeby odpowiedziały mi na dwa pytania:
    1) Czy masz w haśle "." (kropkę) ?
    2) Czy ta kropka jest ostatnią literą w haśle?

    Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi. Potrzebuję je, żeby
    zweryfikować moje podejrzenia odnośnie błędu na stronie logowania.
    Dodam, że rozmawiałem już kilka razy w tej sprawie z infolinią
    BZWBK24, jednak zawsze jestem zbywany tekstem, że "błędnie wprowadzam
    hasło".

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-27 09:19:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2008 01:11:47 -0800, 0x4d54 napisał(a):

    > 1) Czy masz w haśle "." (kropkę) ?

    To ja zadam ci inne pytanie. Czy nie używasz czasami kropki z klawiatury
    numerycznej?

  • 3. Data: 2008-02-27 09:22:42
    Od: 0...@g...com

    On 27 Lut, 10:19, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > To ja zadam ci inne pytanie. Czy nie używasz czasami kropki z klawiatury
    > numerycznej?

    Nie. Używam kropki z głównej części klawiatury. Kropka na części
    numerycznej przy polskich ustawieniach regionalnych w Windows'ie jest
    przecinkiem.

  • 4. Data: 2008-02-27 09:49:33
    Od: 0...@g...com

    On 27 Lut, 10:22, 0...@g...com wrote:

    > Nie. Używam kropki z głównej części klawiatury. Kropka na części
    > numerycznej przy polskich ustawieniach regionalnych w Windows'ie jest
    > przecinkiem.

    OK. Już wiem o co chodzi (jak się czasami opisze swoje problemy to od
    razu znajduje się rozwiązanie). Jak zmieniałem ostatnio hasło,
    wpisałem dwa razy takie samo nowe hasło, ale inne od tego które
    chciałem wprowadzić - wprowadziłem o jedną literę za mało, a
    dokładniej o tą kropkę, a ponieważ hasło jest maskowane, to nie zawsze
    wprowadzałem ten znak i dzięki temu udawało mi się zalogować.

    Dzięki za pomoc :)