  • 1. Data: 2003-12-12 16:24:59
    Temat: [Nordea] dluuuuga przerwa
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    wlasciciele kont w Nordea Banku maja przerwe w obsludze od 1 do 5 stycznia.
    Dopiero we wtorek 6 stycznia bank zacznie obsluge.

    To dotyczy rowniez dostepu internetowego - poinformowali na wyciagu, na www nic
    na razie nie ma
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-12-12 16:35:13
    Temat: Re: [Nordea] dluuuuga przerwa
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(a):

    > wlasciciele kont w Nordea Banku maja przerwe w obsludze od 1 do 5 stycznia.
    > Dopiero we wtorek 6 stycznia bank zacznie obsluge.

    No to ostatecznie sie przekonalem ze pora zredukowac liste posiadanych kont...
    "Przezyja" te bardziej przystosowane do rzeczywistosci, ot taki 'dobor
    naturalny' :)
    Jak to bylo? Kliknij sie do banku? Juz ja im klikne :))

    Franz

  • 3. Data: 2003-12-12 16:41:46
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dopiero we wtorek 6 stycznia bank zacznie obsluge.
    >
    > To dotyczy rowniez dostepu internetowego - poinformowali na wyciagu, na

    Świetnie. Super sposób na zwiększanie udziałów w rynku. :-/

    Co oni będą tyle czasu robić?? Szkoda, że nie wybrali sobie terminu od 10.
    do 15. :>>

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-12-12 17:52:01
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Co oni będą tyle czasu robić?? Szkoda, że nie wybrali sobie terminu od 10.
    > do 15. :>>

    5-tego tez sa rozne terminy platnosci
    zamykanie dostepu do banku na tydzien - to chyba jakis ŻART

  • 5. Data: 2003-12-13 15:02:56
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > 5-tego tez sa rozne terminy platnosci
    > zamykanie dostepu do banku na tydzien - to chyba jakis ŻART

    Raczej koszmar.
    Swoją drogą trzeba przetestować czy ustawione wcześniej zlecenia stałe z
    datą wyjścia w tym okresie zostaną zrealizowane w terminie czy też bank
    będzie chciał wypłacać odszkodowania.

    Może ktoś ze mną zawrze jakąś umowę o "cokolwiek" z terminem płatności w
    okresie niedziałania banku z bardzo dużą karą umowną lub ogromnymi odsetkami
    za opóźnienie? ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-12-30 12:02:54
    Od: Cezary Lagod <t...@p...onet.pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Co oni będą tyle czasu robić?? Szkoda, że nie wybrali sobie terminu od 10.
    > do 15. :>>

    Jak to co będą? Ostatecznie Nordea połączyła się (kupiła) ostatnio bank LG.
    Więc oczywiście łączenie systemów bankowych. Lepiej 5 dni niż tak jak to
    było w przypadku Handlowy - Citibank.

    --
    Cezary Lagod @ Tech Creative
    pilot do wiezy: Moge prosic o podanie czasu, tak z grubsza??

  • 7. Data: 2003-12-31 00:45:01
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Cezary Lagod" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to co będą? Ostatecznie Nordea połączyła się (kupiła) ostatnio bank
    LG.
    > Więc oczywiście łączenie systemów bankowych. Lepiej 5 dni niż tak jak to
    > było w przypadku Handlowy - Citibank.

    5 (pięć) dni?!? W obecnych czasach??? To jakaś tragifarsa.
    I lepiej niech się nie okaże, że potem i tak nic nie będzie działać :-/

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-01-02 08:37:01
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    Ciekawe

    ja wlazłem na stronke nordei
    zalogowalem sie
    i wszystkie info dostepne o rachunku
    tak jakby dzialalo
    przelewów nie robiłem
    wszystko po staremu
    chyba zaspali
    jak zwykle zresztą
    a 5 dni to zgroza
    trzeba zwijac manele z tego "banku"
    LG fajny był, szkoda ze teraz łapska połozyła nordea
    --

    Okolice Katowic
    Piotr