  • 11. Data: 2003-01-29 01:05:50
    Temat: Re: Nordea, a LGnet
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A co, nie wpuszczają z lodami?

    Nie wiem - nie probowalem - generalnie nie wchodze z czyms
    co jest lepkie i kapiace ;-) do sklepow, bankow itd :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2003-01-29 08:27:03
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bankomat poznański widziałem, ale nigdy z bliska.

    Bankomaty LG ma bardzo porzadne i czytelne, dodatkowo mozna sobie sprawdzic
    tam saldo na netkoncie. Wada wroclawskiego jest to ze wokol nie ma gdzie
    postawic samochodu na chwile zeby podjac pieniadze... Generalnie jednak
    netkonto to fantastyczna bezplatna oferta przewyzszajaca w wielu miejscach
    mBank (np. wyplaty gotowki do 5tys dziennie czy wyzsze oprocentowanie albo
    Maestro zamiast Visy). Gdyby nie Nordea byloby to najbardziej przyszlosciowe
    konto internetowe w Polsce. Ale skandynawowie zapewne wprowadza oplaty i
    skutecznie odstrasza nowych i starych klientow. Wielka szkoda...

    D.

  • 13. Data: 2003-01-29 09:16:02
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > Bankomaty LG ma bardzo porzadne i czytelne, dodatkowo mozna sobie sprawdzic
    > tam saldo na netkoncie.

    Ale sa zwalone troche. Przynajmniej tu, w Lublinie.
    Przyklad. Chce wyplacic 10zl. Wybieram najpierw "Inna kwota". Potem mam napis
    "Podaj wielokrotnosc 10zl, ktora chcesz wyplacic". (z pamieci pisze, mniej
    wiecej o to chodzi). Jak wpisze 1, czyli 1*10zl=10zl nie wyplaca pieniedzy -
    bledna kwota. Gdy wpisze, ze wielokrotnosc to 10 (10*10zl=100zl) wyplaca 10zl
    :).

    --
    Jarek Granat

  • 14. Data: 2003-01-29 09:43:04
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pieniedzy -
    > bledna kwota. Gdy wpisze, ze wielokrotnosc to 10 (10*10zl=100zl) wyplaca

    no tak - zle sformulowane stwierdzenie ale przeciez wiadomo o co chodzi :-)
    widac koreance jeszcze nie do konca rozumieja po polskiemu :-)

    D.

  • 15. Data: 2003-01-29 22:50:48
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2003 10:16:02 +0100, "Jarek Granat"
    <j...@a...lublin.pl> napisał(a):

> [...]
    >bledna kwota. Gdy wpisze, ze wielokrotnosc to 10 (10*10zl=100zl) wyplaca 10zl

    O co chodzi ?

    Rozważ np. najmniejszą wspólną wielokrotnośc 3 i 4
    Z tego co pamiętam, to 12. ;-)

    Z tego co piszesz wynika, że uważasz 1 za wielokrotność 10
    (zatem pewnie tak 3 jak i 4)
    Przy tym założeniu zatem
    najmniejsza wspólna wielokrotność 3 i 4
    było by 1

    Mimo wszystko jestem za wersją "koreańską".
    (pisza, że 15zł Ci nie wypłacą)

    BAH

  • 16. Data: 2003-01-30 07:21:07
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 28 Jan 2003 18:58:45 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Uwaga: to nie jest woda mineralna.

    OT, a co to wlasciwie jest za woda ?
    Bo niby robi orzezwiajace wrazenie na chwile ale czasem moge wlac w
    sibie litr tego i dalej chce mi sie pic. Cos z ta woda jest nie tak :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 17. Data: 2003-01-30 11:20:30
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > O co chodzi ?

    O, to, ze oprocz gotowych kwot, ktore wyplaca bankomat (sa pod przyciskami)
    mozna tez wyplacic dowolna kwote, bedaca wielkorotnoscia 10-ciu zlotych. Czyli
    np 10zl, 20zl, 70zl, 240zl itp. Pisalem o zlej interpretacji przycisku "inna
    kwota". W rzeczywistosci trzeba bankomatowi podac wartosc w zlotowkach do
    wyplacenia, a nie wielokrotnosc 10zl. Taki tam bug.

    --
    Jarek Granat

  • 18. Data: 2003-01-30 13:22:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl> writes:

> [...]
    > przycisku "inna kwota". W rzeczywistosci trzeba bankomatowi podac
    > wartosc w zlotowkach do wyplacenia, a nie wielokrotnosc 10zl. Taki

    Wartosc do wyplacenia, bedaca wielokrotnoscia 10 zl.

    Nie ma zadnego bugu.

    20 zl jest wielokrotnoscia 10 zl.

    "1" nie jest wielokrotnoscia "10".

    MJ

  • 19. Data: 2003-01-30 16:08:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1b1p3$7a$1@news.tpi.pl, Jarek Granat <j...@a...lublin.pl>:

> [...]
    > 10-ciu zlotych
    > W rzeczywistosci trzeba
    > bankomatowi podac wartosc w zlotowkach do wyplacenia, a nie

    Teraz to juz nawet sam sobie przeczysz.
    No chyba ze dla Ciebie wiel*ko*rotnosc = kwota, a wiel*ok*rotnosc = mnoznik
    i nie jest to zwykla literowka.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-01-30 21:17:18
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Teraz to juz nawet sam sobie przeczysz.
    > No chyba ze dla Ciebie wiel*ko*rotnosc = kwota, a wiel*ok*rotnosc =
    mnoznik
    > i nie jest to zwykla literowka.

    Piszacy te komunikaty chcieli w jednym zdaniu zawrzec prosbe o wybranie i
    informacje o tym, ze mozna wielokrotnosc 10zl. Troche im nie wyszlo i stad
    ten problem.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856